Små issues...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

421 visninger
9 svar
0 synes godt om
23. juli 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Som skrevet i den anden tråd - rygestop med forhindringer - skal jeg til hypnotisør d. 11/8 kl 11 og kvitte smøgerne

Men i telefonen sagde damen at man mens man var i hypnose kunne få hjælp hvis man havde noget andet end rygestoppet.

Så tænker jeg - hvilke af mine mange små-neuroser vil jeg helst af med?

Neglebidning? Stress? Bekymring? Højdeskræk /  Fobier? Eller...?

Hvilke små neuroser render I rundt med som I ville vælge at komme af med hvis i var mig og fik et wildcard?

KH
Rosa

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juli 2009

Munder

Uhhh, min skræk for kryb..... Jeg kan få myrepatter over hele kroppen, hvis en edderkop er inden for en radius af 10 meter...eller fluer eller biller ja faktisk alle insekter ADR!!! (selv sommerfugle, har I set deres ben???)

Det er en fobi jeg meget gerne var foruden

Anmeld

23. juli 2009

Moderator

Det er et godt bud, men jeg er nu ikke lige så hys med kryb - måske fordi jeg bor på 1.sal i midtbyen så der er ikke så mange af den slags...

Anmeld

23. juli 2009

Kaufie

Jeg ville kombinere rygestoppet med at få has på neglebideriet. For det var noget jeg selv kom til at trappe op, da jeg stoppede med at ryge - så er der da noget i munden, som ikke feder  

Det sker af og til stadig at jeg bider negle - men det er ikke pænt - og synes selv det ser virkelig åndssvagt ud når andre gør det i toget fx.

Anmeld

23. juli 2009

Moderator

Kaufie skriver:

Jeg ville kombinere rygestoppet med at få has på neglebideriet. For det var noget jeg selv kom til at trappe op, da jeg stoppede med at ryge - så er der da noget i munden, som ikke feder  

Det sker af og til stadig at jeg bider negle - men det er ikke pænt - og synes selv det ser virkelig åndssvagt ud når andre gør det i toget fx.

Jeg er næsten stoppet, men ja - jeg tror også der kunne komme en revival med den åndssvage vane...

På den anden side - hvis jeg nu kunne få bugt med noget endnu vigtigere... Men hvad skal man vælge? Synes jeg er en zoologisk have af små issues

Anmeld

23. juli 2009

Ni-ko-li-ne

helt klart min mørkeræd og min højreskræk

Anmeld

23. juli 2009

Bondepigen

ka-ri-na skriver:

helt klart min mørkeræd og min højreskræk

Undskyld, men griner lige lidt...

Eller har du højreskræk? Så du bedst kan lide venstre??

Anmeld

23. juli 2009

Honningblomst

Min fuglefobi...og min angt for at flyve og for eksamen...hold op hun ville sgu få travlt med mig...og sikkert selv ende med Eva-fobi-traume..

Anmeld

23. juli 2009

Ni-ko-li-ne

bondepigen skriver:

Undskyld, men griner lige lidt...

Eller har du højreskræk? Så du bedst kan lide venstre??

ha ha ha ha..... ja jeg er helt vildt højre skræk... fnis....

eller højde skræk

Anmeld

23. juli 2009

ønskebørn74

Rosa skriver:

Som skrevet i den anden tråd - rygestop med forhindringer - skal jeg til hypnotisør d. 11/8 kl 11 og kvitte smøgerne

Men i telefonen sagde damen at man mens man var i hypnose kunne få hjælp hvis man havde noget andet end rygestoppet.

Så tænker jeg - hvilke af mine mange små-neuroser vil jeg helst af med?

Neglebidning? Stress? Bekymring? Højdeskræk /  Fobier? Eller...?

Hvilke små neuroser render I rundt med som I ville vælge at komme af med hvis i var mig og fik et wildcard?

KH
Rosa

Min lyst til mad konstant...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.