Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Bellas fødselsdag, hurra, hurra, hurraaa
2 år!! det går aaalt for stærkt
Og så kommer man ud til postkassen, og så ligger der lige 2 breve til mig fra henholdsvis PAU og kommunen Jeg skal da lige til samtale D. 4. Nov. på kommunen, og hvis det går som det skal så skal jeg starte på PAU til januar
en dejlig start på en dejlig dag Og så står den på hygge når farmand kommer hjem, en gåtur til Mcd til aften, og besøg af mormor og morfar og morbrødrene til lagkage efterfølgende
God dag til jer!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Stort tillykke med hende! Vh stine
Stort tillykke med hende,og til dig med samtalen
StineW79 skriver: Stort tillykke med hende! Vh stine
Tak
Carina:-) skriver: Stort tillykke med hende,og til dig med samtalen
Tusind tak
isabellasmor skriver: Bellas fødselsdag, hurra, hurra, hurraaa 2 år!! det går aaalt for stærkt Og så kommer man ud til postkassen, og så ligger der lige 2 breve til mig fra henholdsvis PAU og kommunen Jeg skal da lige til samtale D. 4. Nov. på kommunen, og hvis det går som det skal så skal jeg starte på PAU til januar en dejlig start på en dejlig dag Og så står den på hygge når farmand kommer hjem, en gåtur til Mcd til aften, og besøg af mormor og morfar og morbrødrene til lagkage efterfølgende God dag til jer!
Tillykke med datteren + god vind med samtalen. PAU er en spændende uddannelse.
M_V skriver: Tillykke med datteren + god vind med samtalen. PAU er en spændende uddannelse.
jamen jeg glæder mig også helt vildt, og håber de vil ha mig
mor:) skriver: Stort tillykke med hendeOg held og lykke med samtalen
Stort tillykke med hendeOg held og lykke med samtalen
Kæmpe kæmpe tillykke
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128