bløder igen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

504 visninger
4 svar
0 synes godt om
24. oktober 2013

barelillemig

Fødte en dejlig lille pige den 8/9. Dvs 6 1/2 uge siden. Jeg blødte i to uger efter fødslen. Begynte på p piller 4+5 dage efter fødselen og to dage senere, dvs 5 uger efter begynder jeg at bløde. Bløder ret meget, mere end en mens, men ik såvmeget som efter fødselen. Bløder stadig nu og der er ingen tegn på at det vil stoppe. Har snakket med lægen, hun vidste ik hva det var, måske min mens. Gider bare ik mere nu, når jeg ik ved hvad det er :/

Så ville bare høre om nogen har oplevet det samme?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. oktober 2013

Trekløver(:

barelillemig skriver:

Fødte en dejlig lille pige den 8/9. Dvs 6 1/2 uge siden. Jeg blødte i to uger efter fødslen. Begynte på p piller 4+5 dage efter fødselen og to dage senere, dvs 5 uger efter begynder jeg at bløde. Bløder ret meget, mere end en mens, men ik såvmeget som efter fødselen. Bløder stadig nu og der er ingen tegn på at det vil stoppe. Har snakket med lægen, hun vidste ik hva det var, måske min mens. Gider bare ik mere nu, når jeg ik ved hvad det er :/

Altså jeg fik mens 6 uger efter fødslen og det var en meget kraftig omgang, så tror da dit er mens. Nogle får det meget hurtigt og andre kan gå 12 måneder uden. 

Anmeld

24. oktober 2013

barelillemig

M_V skriver:

Altså jeg fik mens 6 uger efter fødslen og det var en meget kraftig omgang, så tror da dit er mens. Nogle får det meget hurtigt og andre kan gå 12 måneder uden. 

Okej..hvor længe blødte du? Tænker bare det er lidt mærkeligt når jeg begyntde på p pillerne før.

Anmeld

24. oktober 2013

Team Putte

barelillemig skriver:

min mens kom også 7 uger efter fødslen og var meget voldsom.. Blødte i en lille uges tid og det stoppede næsten ligeså hurtigt som det startede.. Måske din krop ikke helt kan finde ud af det med p-piller da for jo stadig foregår en masse forstyrrende i den

Anmeld

24. oktober 2013

Trekløver(:

barelillemig skriver:

Okej..hvor længe blødte du? Tænker bare det er lidt mærkeligt når jeg begyntde på p pillerne før.

Ja det med p-piller ved jeg desværre ikke, fordi tager dem ikke selv  Men tror bare kroppen skal finde dig selv efter en fødsel. Jamen jeg blødte 6 dage, og plejer ved normal mens inden jeg blev gravid at bløde 3 dage og ikke særlig kraftigt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.