negativ

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

255 visninger
5 svar
0 synes godt om
24. oktober 2013

Anonym trådstarter

Fik igen idag en negativ test. Har først testdag lørdag men kan den virkelige nå og blive positiv?
Er frustreret over at jeg så ikke bare kan få min mens så jeg ved der ikke er noget. Men der er ingen tegn på det er på vej. Og har haft kvalme de sidste 2 morgener. Årh altså synes godt nok det er svært og tro på den når og blive positiv. Nogen der har prøvet det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. oktober 2013

Mor11

Profilbillede for Mor11

Ro på, selvom det er svært det er ikke alle der kan fremtrylle 2 streger allerede 4+0. Nogen kan først i 5-6-7-8 uge.

hvis du går en uge over tid og stadig får negative tests, så hop til lægen og få en blodprøve. Så får du et 100% korrekt svar 

Anmeld

24. oktober 2013

ano14316

Anonym skriver:

Fik igen idag en negativ test. Har først testdag lørdag men kan den virkelige nå og blive positiv?
Er frustreret over at jeg så ikke bare kan få min mens så jeg ved der ikke er noget. Men der er ingen tegn på det er på vej. Og har haft kvalme de sidste 2 morgener. Årh altså synes godt nok det er svært og tro på den når og blive positiv. Nogen der har prøvet det?

Ork ja... Sagtens og er den ikke positiv lørdag så test mandag... Der er altså ikke altid man kan teste positiv på dagen...

Anmeld

24. oktober 2013

modesty

Anonym skriver:

Der er jo en grund til at du først har testdag lørdag. Så jeg ville anbefale dig at lade være med at teste før testdag, og prøve at slappe lidt af indtil da.

Anmeld

24. oktober 2013

**Ønskebabyen

Anonym skriver:

Prøv og slå tankerne lidt væk. At du tænker over det hele tiden, kan altså være med til at udskyde din mens.
Det er kun torsdag i dag, så ja en test ville i teorien kunne nå st blive positiv.

Anmeld

24. oktober 2013

Anonym trådstarter

Tak for jeres svar. Må bare slappe af og se tiden an og se hvad den siger lørdag og så tage den derfra

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.