lægen i morgen ..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

303 visninger
4 svar
1 synes godt om
24. oktober 2013

Anonym trådstarter

i morgen ville jeg være 3+5 

så jeg ringede til lægen og spurte om de ikke ville lave en test 

de ville de gerne skulle komme 10:40 

mit spørgsmål er så : skal jeg gemme morgen urin eller bare tisse inden jeg tager der ned? ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. oktober 2013

M&J87

Hvorfor tester du ikke selv derhjemme istedet for at bruge lægens ressourcer, når du "kun" måske er 3+5 imorgen. 

Anmeld

24. oktober 2013

Anonym trådstarter

M&J87 skriver:

Hvorfor tester du ikke selv derhjemme istedet for at bruge lægens ressourcer, når du "kun" måske er 3+5 imorgen. 

nu var det jo helle ikke lige det spørgsmålet lød på 

Anmeld

24. oktober 2013

M&J87

Nej det er rigtigt, jeg ville nok gemme urinen, i køleskab, specielt når du ikke er længere henne. Held og lykke med det.

Anmeld

24. oktober 2013

Mie89

Synes også du skal gemme morgenurinen , evt på køl det er vidst det bedste. 

Dog vil jeg også lige advare dig. Jeg var selv hos lægen 3+5, efter 4 positive test herhjemme, da de gerne lige ville bekræfte det - og hos lægen var den altså negativ! Jeg blev rigtig skuffet og kunne mildest talt ikke forstå hvordan det kunne passe?! Blev nærmest helt sur på sygeplejersken og krævede en forklaring - men hun var bare ligeglad og sagde at det kunne jo være de andre teste havde taget fejl.. yeah right 4 teste, der burde være 99% sikre, tager alle sammen fejl ?? Men jeg kunne da komme igen ugen efter og få taget en ny test, hvis jeg ikke havde fået mens

Nåh men anyway, så måtte jeg jo gå derfra skuffet og meget forvirret. På vejen hjem købte vi en Clear Blue digital - og ligesom de andre teste herhjemme, viste den også at jeg var gravid. Og så var jeg altså selv ikke mere i tvivl om at den var god nok!

Og sandt nok, da jeg kom til lægen ugen efter, blev testen også knald positiv der og jeg kunne ikke lade være med at sige til  sygeplejersken "hvad sagde jeg!"  Jeg er i dag 16+1 

Så bare lige en advarsel, at selvom testen skulle være negativ ved lægen i morgen, er der altså stor sandsynlig for at du er gravid - hjemmetestene tager sjældent fejl - men nu ved du det, ville jeg meget gerne have vidst den gang 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.