Synes også du skal gemme morgenurinen , evt på køl det er vidst det bedste.
Dog vil jeg også lige advare dig. Jeg var selv hos lægen 3+5, efter 4 positive test herhjemme, da de gerne lige ville bekræfte det - og hos lægen var den altså negativ! Jeg blev rigtig skuffet og kunne mildest talt ikke forstå hvordan det kunne passe?! Blev nærmest helt sur på sygeplejersken og krævede en forklaring - men hun var bare ligeglad og sagde at det kunne jo være de andre teste havde taget fejl.. yeah right 4 teste, der burde være 99% sikre, tager alle sammen fejl ?? Men jeg kunne da komme igen ugen efter og få taget en ny test, hvis jeg ikke havde fået mens
Nåh men anyway, så måtte jeg jo gå derfra skuffet og meget forvirret. På vejen hjem købte vi en Clear Blue digital - og ligesom de andre teste herhjemme, viste den også at jeg var gravid. Og så var jeg altså selv ikke mere i tvivl om at den var god nok!
Og sandt nok, da jeg kom til lægen ugen efter, blev testen også knald positiv der og jeg kunne ikke lade være med at sige til sygeplejersken "hvad sagde jeg!" 
Jeg er i dag 16+1 
Så bare lige en advarsel, at selvom testen skulle være negativ ved lægen i morgen, er der altså stor sandsynlig for at du er gravid - hjemmetestene tager sjældent fejl - men nu ved du det, ville jeg meget gerne have vidst den gang 
Anmeld