i tvivl om test resultat

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

715 visninger
13 svar
1 synes godt om
24. oktober 2013

Anonym trådstarter

Skal en test se sådan ud når man har hormonspiral i? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. oktober 2013

stjernehimmel

Anonym skriver:

Skal en test se sådan ud når man har hormonspiral i? 

Jeg kan ik se billedet 

Anmeld

24. oktober 2013

Anonym trådstarter

stjernehimmel skriver:

Jeg kan ik se billedet 

Det var da underligt. Jeg kan sagtens se det nemlig. 

Hvad med nu? 

Anmeld

24. oktober 2013

vitapigen

Heller ikke nu

Anmeld

24. oktober 2013

Anonym trådstarter

vitapigen skriver:

Heller ikke nu

Kan du stadig ikke se det? 

Anmeld

24. oktober 2013

M&J87

Det er en æl test ? Jeg ved ikke om der er nogle hormoner i spiralen, der kan give udslag, men jeg kan hellere ikke ud fra billedet bedømme om test stregen er tydeligere end kontrolstregen.

Anmeld

24. oktober 2013

Anonym trådstarter

M&J87 skriver:

Det er en æl test ? Jeg ved ikke om der er nogle hormoner i spiralen, der kan give udslag, men jeg kan hellere ikke ud fra billedet bedømme om test stregen er tydeligere end kontrolstregen.

ja det er en ægløsningstest som jeg havde liggende herhjemme fra sidste gang vi prøvede at blive gravide. Jeg har haft ekstremt ondt i bækken de sidste par dage og derfor tænkte jeg at det måske kunne være en graviditet. Men da jeg har baby hjemme, kan jeg ikke lige komme ned og købe en graviditetstest og teste med. Og så havde jeg hørt noget om nogen der havde testet positiv gravid ved en ægløsningstest. 

Anmeld

24. oktober 2013

Muffinmus

Den er ikke positiv, den er tydelig, men du har ikke ÆL som den ser ud nu:-) LH kan sagtens stige og falde, men den skal bare ikke stige nok til at udløse ÆL....

Anmeld

24. oktober 2013

Anonym trådstarter

MariaE skriver:

Den er ikke positiv, den er tydelig, men du har ikke ÆL som den ser ud nu:-) LH kan sagtens stige og falde, men den skal bare ikke stige nok til at udløse ÆL....

okay. Så jeg kan ikke være gravid når den ser sådan ud? 

Anmeld

24. oktober 2013

stjernehimmel

Anonym skriver:

ja det er en ægløsningstest som jeg havde liggende herhjemme fra sidste gang vi prøvede at blive gravide. Jeg har haft ekstremt ondt i bækken de sidste par dage og derfor tænkte jeg at det måske kunne være en graviditet. Men da jeg har baby hjemme, kan jeg ikke lige komme ned og købe en graviditetstest og teste med. Og så havde jeg hørt noget om nogen der havde testet positiv gravid ved en ægløsningstest. 

Åhh så du har brugt en æg test som g test? Så kan det godt være at en g test er positiv når den ser sådan ud hvis du ik burde ha ægløsning nu 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.