Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Ja som overskriften lyder så magter jeg ikke mere den 28/9 mistede jeg min elskede storebror i fredags måtte vi pænt tage afsked med vores dejlige tæve efter 8½ år og her til aften finder jeg så ud af at min kære onkel fandme er død hvornår i helved stopper det.. kan fandme ikke magte mere nu..
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Amandasmor skriver: Ja som overskriften lyder så magter jeg ikke mere den 28/9 mistede jeg min elskede storebror i fredags måtte vi pænt tage afsked med vores dejlige tæve efter 8½ år og her til aften finder jeg så ud af at min kære onkel fandme er død hvornår i helved stopper det.. kan fandme ikke magte mere nu..
Puha! Jeg kan godt nikke genkende til dine følelser Mistede min far d. 14. august, og har lige aflivet min hund i onsdags, da han havde en uhelbredelig syg lever Det er desværre tit sådan, at en ulykke sjældent kommer alene. Men man må bare holde fast i troen på, at der er bedre tider i sigte, og så have de mennesker omkring dig, som betyder aller mest!! Og husk at vær god ved dig selv! Følg din mavefornemmelse, og gør som du har behov for, og lad dine nærmeste støtte dig
Mange tak allesammen
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128