hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

867 visninger
10 svar
0 synes godt om
23. oktober 2013

Amandasmor

Hej piger.. 

jeg har virkelig brug for hjælp.. 
mig og kæresten har vært forlovet i snart 1år.. han har friet til mig, men som om han ikke tør og gøre noget ved det.. 
vi har fået en søn sammen for 7 uger siden.. 
hjælp hva kan jeg gøre ? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. oktober 2013

Mor11

Profilbillede for Mor11

Gøre noget ved det? Gøre hvad ved det? Han har jo friet, resten er vel en fælles ting. Eller hvad?

Anmeld

23. oktober 2013

TNBC

Amandasmor skriver:

Hej piger.. 

jeg har virkelig brug for hjælp.. 
mig og kæresten har vært forlovet i snart 1år.. han har friet til mig, men som om han ikke tør og gøre noget ved det.. 
vi har fået en søn sammen for 7 uger siden.. 
hjælp hva kan jeg gøre ? 

Han har friet, så er i vel to om det. Han skal vel ikke planlægge hele brylluppet selv.

Anmeld

23. oktober 2013

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Jeg tror du må uddybe lidt hvad det er han ikke tør. For det er vel planlægningen der skal til nu og det skal I jo gøre sammen

Anmeld

23. oktober 2013

Amandasmor

svare jer lige begge på engang... 
jamen han tør ikke og tage springet..
nej selvfølgelig skal han ikke planlægge det hele selv, og vi er enige om at det bliver på rådhuset.. men det er som om at han ikke tør at tage springet.. også bare gør det.. 

Anmeld

23. oktober 2013

TNBC

Amandasmor skriver:

nej selvfølgelig skal han ikke planlægge det hele selv, og vi er enige om at det bliver på rådhuset.. men det er som om at han ikke tør at tage springet.. også bare gør det.. 

er der tidsgrænse på det? Han er vel ikke klar endnu. det skal jo nok komme, han har jo friet, så han vil jo gerne giftes med dig.

Anmeld

23. oktober 2013

Amandasmor

Yurie skriver:

er der tidsgrænse på det? Han er vel ikke klar endnu. det skal jo nok komme, han har jo friet, så han vil jo gerne giftes med dig.

bestamt ikke.. 
men nu har han snakket om det i 1år.. 
men ja han kommer jo nok når han er klar 

Anmeld

23. oktober 2013

Mor11

Profilbillede for Mor11
Amandasmor skriver:

Så vil jeg foreslå at du tager styringen på det. Han kan nok bare ikk overskue alt det der skal gøres op til, rent praktisk. 

Sæt dig med ham og tag snakken. Fx "Hey hvornår skal det der bryllup være? Forår eller sommer?" "hvem synes du skal med?" Osv. Skriv ned hvad i aftaler, så han ved at i faktisk snakker om det seriøst og ikke bare for sjov. og så kan du jo starte planlægningen derfra.

Anmeld

23. oktober 2013

TNBC

Amandasmor skriver:

bestamt ikke.. 
men nu har han snakket om det i 1år.. 
men ja han kommer jo nok når han er klar 

og nogen snakker om det i 10-20år uden der sker noget.
det skal nok komme..

Anmeld

23. oktober 2013

Amandasmor

Mor11 skriver:

Så vil jeg foreslå at du tager styringen på det. Han kan nok bare ikk overskue alt det der skal gøres op til, rent praktisk. 

Sæt dig med ham og tag snakken. Fx "Hey hvornår skal det der bryllup være? Forår eller sommer?" "hvem synes du skal med?" Osv. Skriv ned hvad i aftaler, så han ved at i faktisk snakker om det seriøst og ikke bare for sjov. og så kan du jo starte planlægningen derfra.

ja det kunne jeg jo gøre 
tak 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.