Gyldne dråber

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

882 visninger
9 svar
0 synes godt om
23. juli 2009

Anonym trådstarter

Hej Piger...

Lige et ? til alle jer der prøver...

Hvor lang tid venter i med at gå på toilettet efter i har sægest...
Jeg mener for at holde på de gyldne dråber...

beklager den direkte måde, men vidste ikke lige hvordan jeg skulle spørge pænt.

ANO

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juli 2009

Bom

Jeg plejer og ligge ned en halv til en hel time... Og den anden dag faldt jeg i søvn...

Men det har desværre ikke givet gevinst herhjemme endnu.. 

Anmeld

23. juli 2009

LauraLW

Herhjemme blev der ikke tænkt så meget over det, men jeg plejer ikke ligge i så lang tid, da jeg ikke synes det er rart eller lækkert for den sags skyld. Så ca 5 min vil jeg skyde på.

Anmeld

23. juli 2009

Mullemus86

Hej.. Tillader mig at svare, selvom vi ikke længere prøver..
Da vi prøvede, lå jeg ikke mere end de 5 min. jeg plejer at ligge.. Skal altid tisse efter sex og synes egentlig det er meget rart at få ud og blive vasket, hehe.. Har også hørt, at det ikke hjælper at ligge x-antal min, eller med benene oppe osv.. 
Men, held og lykke

Anmeld

23. juli 2009

Rikke, Liam & Linus

Tror ikke det gør nogen forskel om du ligger 5 minutter eller 3 timer.

Er sikker på at de små "spunke" nok skal finde derop hvor de hører til alligevel. Du skal jo tænke på at der er temmelig meget "tryk" på.

Tror det er meget bedre bare at koncentrere sig om at nyde akten i stedet for at tænke på om der nu er gevinst eller ej.

Held og lykke med det.

Anmeld

23. juli 2009

Sujan

Man behøver ikke ligge bagefter. Alle råd siger at det er bedst at kvinden går på toilettet forholdvis hurtigt efter sex for at undgå underlivs infektioner

Anmeld

23. juli 2009

Vingummien

Nu prøver vi heller ik, men fik Emil uden at gøre alt det der.

Og tror personligt heller ik det hjælper, jeg har det bedst med at vaske mig bagefter, kan da godt ligge 5-10 min lige og slappe af med kæresten men så skal jeg altså også vaskes.

Anmeld

24. juli 2009

Miss BananaHammock

Maks et par minutter. Ved, som også før nævnt, at det kan give blærebetændelse. 

Anmeld

24. juli 2009

kiki

Jeg har læst at, eksperterne ikke vil sige med sikkerhed om det hjælper at blive liggene i et vis antal minutter bagefter.
Så det er vist ikke bevist, men ved der er en del der gør det, og så med nogle puder under numsen for at hjælpe "de gyldne dråber" på vej.

Vil også indrømme at jeg selv har prøvet det, men har det som mange andre skal helst tisse lige bagefter. Og så tror man jo det hele ryger ud igen, men det gør det altså ikke!

Anmeld

31. juli 2009

Anonym trådstarter

Mange tak for jeres svar...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.