Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Team Putte skriver: ..mit projekt: julehjælp Jeg snakkede med julehjælpen i dag om hvad de mest har brug for.. Svaret var hyggekurve og julemad! Jeg søger derfor:fine kurveSpiljulefilmjulebøger til højtlæsningkalenderlysklippeklistre julehyggeosv.Spil osv. må gerne være brugt men i pæn stand, og så skal det være gratis Jeg bor i Jyderup på vestsjælland og kan man ikke komme forbi med tingene er man velkommen til at sende det Hvis jeg kan fokusere på at bruge pengene fra min auktion på mad og godter så kan der laves flere kurve og glædes flere familier Håber der sidder nogle derude der vil give lidt til dem der ikke har særlig meget
..mit projekt: julehjælp Jeg snakkede med julehjælpen i dag om hvad de mest har brug for.. Svaret var hyggekurve og julemad! Jeg søger derfor:fine kurveSpiljulefilmjulebøger til højtlæsningkalenderlysklippeklistre julehyggeosv.Spil osv. må gerne være brugt men i pæn stand, og så skal det være gratis Jeg bor i Jyderup på vestsjælland og kan man ikke komme forbi med tingene er man velkommen til at sende det Hvis jeg kan fokusere på at bruge pengene fra min auktion på mad og godter så kan der laves flere kurve og glædes flere familier Håber der sidder nogle derude der vil give lidt til dem der ikke har særlig meget
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
ano14316 skriver: Hov det er 5 dl mel - ikke 500 g
Hov det er
5 dl mel - ikke 500 g
Mor til Ella skriver:Hej. Var det din mand der kørte lidt over det hele???For så har jeg evt nogle kurve?
Jeg har en "Postmand Pers jul" DVD, helt ubrugt som jeg gerne vil donere.
Sender du mig din adresse?
Faith skriver: Jeg har en "Postmand Pers jul" DVD, helt ubrugt som jeg gerne vil donere. Sender du mig din adresse?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128