Hmm hmm.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

263 visninger
3 svar
2 synes godt om
23. oktober 2013

Anonym trådstarter

Hej tøser!
Jeg har test dag nu på lørdag, men kan virkelig snart ikke vente mere, er det okay og teste imorgen tidlig?
Er simpelthen så utålmodig, os fordi jeg har haft mærkeligt ondt i maven de sidste par dage :/
Håber i gider svare!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. oktober 2013

Rockertand

Anonym skriver:

Hej tøser!
Jeg har test dag nu på lørdag, men kan virkelig snart ikke vente mere, er det okay og teste imorgen tidlig?
Er simpelthen så utålmodig, os fordi jeg har haft mærkeligt ondt i maven de sidste par dage :/
Håber i gider svare!

Du bestemmer da selv, hvornår du tester?!
Jeg har testet meget tidligere og er da ligeglad med, hvad andre tænker.

Anmeld

23. oktober 2013

WantingBaby2012

Anonym skriver:

Hej tøser!
Håber i gider svare!

De kloge siger jo, at man bør vente med at teste til testdag, altså 4+0 og det netop fordi, at man kan risikere at hcg endnu ikke er så højt endnu, at det kan måles før testdag. 

Dog vil jeg sige, at jeg har kunne teste allerede 3+4 med en streg, som overlevede strakt-arm testen. 

Så jeg vil sige, hvis du har testdag på lørdag, så ville du imorgen være 3+5 og der er der jo nogle der kan teste positiv allerede. 

Ventetiden er forfærdelig, og jeg ville heller ikke kunne vente til testdag. 

Held og lykke 

Anmeld

23. oktober 2013

Rødhætte

Anonym skriver:

Hej tøser!
Håber i gider svare!

Jeg er helt i samme båd som dig  men sidst jeg var gravid kunne jeg først teste positiv på selve testdagen, så jeg venter (har dog desværre på fornemmelse at den ikke er der da jeg slet ingen tegn har). 

Held og lykke med det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.