kan det passe??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

235 visninger
2 svar
0 synes godt om
23. oktober 2013

Anonym trådstarter

testede positiv æl d.18 okt og havde sex d.19 og har de sidste to dage haft kvalme og smerter i underlivet der kommer og går. kan  det virkelig passe jeg allerede kan have symp på graviditet?? ved godt der også kan være 117 andre ting men det følelse bare lige som sidst.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. oktober 2013

Rockertand

Anonym skriver:

testede positiv æl d.18 okt og havde sex d.19 og har de sidste to dage haft kvalme og smerter i underlivet der kommer og går. kan  det virkelig passe jeg allerede kan have symp på graviditet?? ved godt der også kan være 117 andre ting men det følelse bare lige som sidst.

Teknisk set er du slet ikke gravid endnu, da ægget først implanterer ca. 5-7 dage efter ægløsning, som for dit vedkommende var 19. eller 20. okt. Du vil opdage, at hjerne og hormoner kan overbevise om mange ting, når man ønsker graviditet.

Anmeld

23. oktober 2013

Anonym trådstarter

Rockertand skriver:

Teknisk set er du slet ikke gravid endnu, da ægget først implanterer ca. 5-7 dage efter ægløsning, som for dit vedkommende var 19. eller 20. okt. Du vil opdage, at hjerne og hormoner kan overbevise om mange ting, når man ønsker graviditet.

ja måske, men det var det første min læge sagde da jeg sagde jeg havde kvalme og ondt i underlivet selvom han ved jeg først forventer mens den 2 nov.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.