AnthonsMor skriver:
Hejsa mødre!
Jeg kunne godt tænke mig at høre hvordan jeres rytmer er med jeres små 6-8 måneders babyer..
Min søn er 7 måneder og 3 dage, hvem tæller
Han bliver puttet til natten med en flaske mellem 20 og 21 om aftenen, vågner normalt ca. 1-2 gange om natten - når ikke han er syg, vi står op mellem 8 og 10 om formiddagen og der får han øllebrød, så får han en flaske omkring 14-15 stykker, aftensmad i form af købegrød, hvilket jeg er igang med at vænne ham af med, og spise vores mad, også putter vi igen..
Han sover efter "morgenmaden" og efter flasken om eftermiddagen, varigheden på lurene er meget forskellig fra dag til dag!
Hvordan ser jeres dag ud, når I går hjemme på barsel?
Vores Malucca fylder 8 måneder på fredag.
Hun vågner imellem 7-9, herefter får hun med det samme noget grød blandet med noget frugtmos. Så får hun ren ble og rent tøj på til dagen og så leger vi indtil hun bliver småtræt, så får hun flaske og så putter vi til første lur.
Så sover hun alt imellem 1-3 timer.
Herefter får hun enten flaske eller rugbrød med noget pålæg. Det er lidt forskelligt i hvilken rækkefølge. Herefter ren ble og så leger vi videre indtil hun er træt igen. Så sover hun middagslur på ca. 1 time, så er vi klar til flaske igen og ren ble og leg.... Nogengange skipper hun sin 3. lur, det er lidt forskelligt, og så får hun enten lidt rugbrød til aftensmad, det kommer lidt an på om vi kan nå at lave aftensmad inden hun skal putte, men ellers får hun det vi spiser til aften og så får hun ren ble og nattøj på og bliver puttet imellem 19-20 og så vågner hun så der igen 7-9 og sådan fortsætter det

Hun har sovet igennem siden 2 måneders alderen så det med natflaske kan jeg ikke helt være med på.
Anmeld