Bliver snart deprimeret..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

471 visninger
8 svar
4 synes godt om
23. oktober 2013

Anonym trådstarter

Ja, nu har vi prøvet 9 1/5 måned, fødte i januars.

Føler bare der intet sker, testede positiv på ægløsningstest d. 14. Og ved bare jeg ikke er gravid.. 

Åh måtte liged komme ud med det..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. oktober 2013

ano14316

Anonym skriver:

Føler bare der intet sker, testede positiv på ægløsningstest d. 14. Og ved bare jeg ikke er gravid.. 

hvis du fødte i januar er det jo ikke sikkert kroppen er klar endnu til en ny graviditet..
Det anbefales jo også at give koppen 12 mdr pause fra en graviditet til den næste..

Hvornår fik du din 1. mens efter fødsel?

Anmeld

23. oktober 2013

Anonym trådstarter

ano14316 skriver:

hvis du fødte i januar er det jo ikke sikkert kroppen er klar endnu til en ny graviditet..
Det anbefales jo også at give koppen 12 mdr pause fra en graviditet til den næste..

Hvornår fik du din 1. mens efter fødsel?

Ca 10 uger efter...  Det jo ikke længe til der er gået et år 

Anmeld

23. oktober 2013

ano14316

Anonym skriver:

men normalt anbefales det at vente med at prøve til der er gået et år efter fødslen.
Jeg går udfra det andet indlæg også er fra dig.. Og det er nok derfor lægerne ikke vil gøre noget endnu..

Anmeld

23. oktober 2013

Flødebollen

Anonym skriver:

Den der med "et år", kan ikke rigtig bruges i din situation.

Du har praktisk talt lige født et barn - Det er 9 måneder siden, din mens kom først efter 10 uger - næsten 3 måneder. Dvs. Du har REELT kun haft mulighed for at blive gravid i ca. 6 måneder.

Så slå du koldt vand i blodet. Kroppen skal nok blive klar. Men du må nok indstille dig på, at din psyke er klar langt tid før, din krop er det.

Anmeld

23. oktober 2013

M&N

Anonym skriver:

Åh nej, det må du ikke blive.

Fødte selv i februar og vi gik igang med pb2 i juni måned. Min cyklus er helt umuligt og virkelig svær at hitte rundt i. Jeg kan have 2 ægløsninger på en måned uden at blive gravid og så er den virkelig uregelmæssig. Alt imellem 19 og 45 dage!

Jeg kan 100% sætte mig ind i din frustration. Vil også bare så gerne blive gravid - og synes bare tiden går så langsomt.....
Kram til dig!

Anmeld

23. oktober 2013

Anonym trådstarter

MorTilMalucca skriver:

Åh nej, det må du ikke blive.

Fødte selv i februar og vi gik igang med pb2 i juni måned. Min cyklus er helt umuligt og virkelig svær at hitte rundt i. Jeg kan have 2 ægløsninger på en måned uden at blive gravid og så er den virkelig uregelmæssig. Alt imellem 19 og 45 dage!

Jeg kan 100% sætte mig ind i din frustration. Vil også bare så gerne blive gravid - og synes bare tiden går så langsomt.....
Kram til dig!

kram tilbage 

Synes bare det så hårdt, alle i min mødregruppe bliver gravide.. undtagen mig.. 

Anmeld

23. oktober 2013

M&N

Anonym skriver:

kram tilbage 

Synes bare det så hårdt, alle i min mødregruppe bliver gravide.. undtagen mig.. 

Jeg følger dig 100%. Føler alle de andre bliver gravide igen og det er selvfølgelig rigtig hårdt at læse om alle de scanninger, maver, navnesnak, samtidig med man er glad på deres vegne - men tænker bare, oi, hvorfor er det ikke en selv - men så tænk hvilken glæde det så endelig er, når du er blevet gravid og skal fortælle den gode nyhed

Anmeld

23. oktober 2013

Anonym trådstarter

MorTilMalucca skriver:

Jeg følger dig 100%. Føler alle de andre bliver gravide igen og det er selvfølgelig rigtig hårdt at læse om alle de scanninger, maver, navnesnak, samtidig med man er glad på deres vegne - men tænker bare, oi, hvorfor er det ikke en selv - men så tænk hvilken glæde det så endelig er, når du er blevet gravid og skal fortælle den gode nyhed

Ih ja ka slet ikke vente!!! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.