Ægeløsning?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

249 visninger
6 svar
0 synes godt om
23. oktober 2013

Anonym trådstarter

Hej alle i behjælpsomme damer!

Har jeg forstået det bare nogenlunde rigtigt, bliver hele tiden i tvivl  - har man ægeløsning ca. 14 dage efter sin første menstruations dag?

Og hvis man har sex ca. hver anden/trejde dag, burde man så ikke ramme på et tidspunkt? 

Har nu prøve projekt baby i 8-9 måneder uden held. Og trods min sygdom (endometriose), ser jeg fin ud indvendig, det sætter sig ved navlen hos mig. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. oktober 2013

Rockertand

Anonym skriver:

Hej alle i behjælpsomme damer!

Har jeg forstået det bare nogenlunde rigtigt, bliver hele tiden i tvivl  - har man ægeløsning ca. 14 dage efter sin første menstruations dag?

Og hvis man har sex ca. hver anden/trejde dag, burde man så ikke ramme på et tidspunkt? 

Har nu prøve projekt baby i 8-9 måneder uden held. Og trods min sygdom (endometriose), ser jeg fin ud indvendig, det sætter sig ved navlen hos mig. 

Ca. 14 dage FØR din forventede menstruation, men det kan lige så godt være 12 eller 16 dage.

Anmeld

23. oktober 2013

Mor11

Profilbillede for Mor11
Rockertand skriver:

Ca. 14 dage FØR din forventede menstruation, men det kan lige så godt være 12 eller 16 dage.

Jeps. 

Ts, måske du skulle prøve æl-tests hvis i har prøvet så længe med hyppig sex.

Anmeld

23. oktober 2013

Anonym trådstarter

Mor11 skriver:

Jeps. 

Ja, er også begyndt at overveje det

Ville helst bare undvære alt det med test, da det helst skulle være af lyst i soveværelset og ikke fordi en test siger nu er det nu

Anmeld

23. oktober 2013

Anonym trådstarter

Mor11 skriver:

Jeps. 

Ville helst bare undvære alt det med test, da det helst skulle være af lyst i soveværelset og ikke fordi en test siger nu er det nu

Anmeld

23. oktober 2013

Mor11

Profilbillede for Mor11
Anonym skriver:

Kan jeg godt forstå, sådan har jeg det også

men du kan jo prøve at bruge din nye viden om æl, altså at det er 12-16dage før mens måske du oveni købet kan se eller mærke det, men ikk har skænket det en tanke før,  fordi du var fejlinformeret om tidspunktet

Anmeld

23. oktober 2013

Anonym trådstarter

Mor11 skriver:

Kan jeg godt forstå, sådan har jeg det også

men du kan jo prøve at bruge din nye viden om æl, altså at det er 12-16dage før mens måske du oveni købet kan se eller mærke det, men ikk har skænket det en tanke før,  fordi du var fejlinformeret om tidspunktet

Ja, har hentet en app P.D. Så den passer nogen lunde, har lige talt den lidt op. Og ellers er jeg gået lidt ud fra hvornår jeg har haft "slim" eller hvad man nu siger

Men ja, tak for svar. Er da blevet lidt klogere - så håber snart der sker noget

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.