Pakkekalender... til mand!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.701 visninger
14 svar
9 synes godt om
23. oktober 2013

Frederikke80

Profilbillede for Frederikke80

Jeg kunne godt tænke mig at lave en pakkekalender til min kæreste, evt. adventskalender, men har I nogle gode ideer til pakker? Er på rimelig bar bund, mn må ikke være for dyrt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. oktober 2013

sismofutten

Jeg følger lige med her, for det var da en vildt god ide

Måske man den første advent kan købe en skrabejulekalender..
Og hvis du vil give gaver hver dag, kan en mistelten være en hyggelig gave
Er han til nogle specielle øl eller vin?

Anmeld

23. oktober 2013

sismofutten

23. oktober 2013

Carina:-)

Min får advent-og det er f.eks en skrabekalender,en lækker duft -et år fik han sopranoserien .(kæmpe hit)

Brunch gavekort,eller massage er også godt

Anmeld

23. oktober 2013

LilleMie

Jeg lavede et år en lille pakkekalender, hvor han hver dag skulle trække en seddel fra en lille æske.

Nogle dage var der et nummer på, som henviste til en gave mærket med samme nummer og gaverne (tror jeg havde 10 små gaver) var alt fra et stykke chokolade eller en god special øl, til et par nye handsker (han smidder 3-5 par væk hver sæson) og andre småting, jeg ved han mangler  

Andre dage stod der er en handling: f.eks. en fodmassage, en rygmassage, et kys der varer 5 minutter, 10 små kys, en fræk handling i sengen, at jeg laver aftensmaden i dag efter hans ønske, at vi skal se en film sammen, gå en tur sammen osv. 

Det var en kæmpe succes herhjemme og så var den samtidig rimelig billig  

Anmeld

23. oktober 2013

Frederikke80

sismofutten skriver:

Jeg følger lige med her, for det var da en vildt god ide

Måske man den første advent kan købe en skrabejulekalender..
Og hvis du vil give gaver hver dag, kan en mistelten være en hyggelig gave
Er han til nogle specielle øl eller vin?

God ide med øl

Vil lige kigge på coolstuf, de plejer at have nogle sjove ting.

Tak for svar

Anmeld

23. oktober 2013

Frederikke80

Carina:-) skriver:

Min får advent-og det er f.eks en skrabekalender,en lækker duft -et år fik han sopranoserien .(kæmpe hit)

Brunch gavekort,eller massage er også godt

Det er noteret... atk for svar

Anmeld

23. oktober 2013

Frederikke80

LilleMie skriver:

Jeg lavede et år en lille pakkekalender, hvor han hver dag skulle trække en seddel fra en lille æske.

Nogle dage var der et nummer på, som henviste til en gave mærket med samme nummer og gaverne (tror jeg havde 10 små gaver) var alt fra et stykke chokolade eller en god special øl, til et par nye handsker (han smidder 3-5 par væk hver sæson) og andre småting, jeg ved han mangler  

Andre dage stod der er en handling: f.eks. en fodmassage, en rygmassage, et kys der varer 5 minutter, 10 små kys, en fræk handling i sengen, at jeg laver aftensmaden i dag efter hans ønske, at vi skal se en film sammen, gå en tur sammen osv. 

Det var en kæmpe succes herhjemme og så var den samtidig rimelig billig  

Det var selvfølgelig også en mulighed, så man ikke står og skal finde på 24 gaver.

God ide med "gode gerninger", det er billigt og tror absolut min mand vil sætte lige så meget pris på det som dyre gaver... Tak for dit svar

Anmeld

23. oktober 2013

LilleMie

Frederikke80 skriver:

Det var selvfølgelig også en mulighed, så man ikke står og skal finde på 24 gaver.

God ide med "gode gerninger", det er billigt og tror absolut min mand vil sætte lige så meget pris på det som dyre gaver... Tak for dit svar

Min kæreste var i hvert fald meget begejstret for de "gode gerninger" - nogle selvfølgelig mere end andre 

En anden idé er en kalender, jeg fik fra ham. Et år lavede han en rigtig kalender til mig med låger, der kunne åbnes (2 stykker stift papir sat ovenpå hinanden). Hver dag kunne jeg åbne en låge og læse 4 linjer af et lille eventyr, han havde lavet om Nissen Mie (skrevet i digtform). Det var hylende morsomt!

Jeg er lidt på bar bund i år, og ved ikke hvad jeg skal finde på Så jeg følger også lige lidt med herinde og ser om jeg kan blive inspireret 

Anmeld

23. oktober 2013

Muffin_girl

Frederikke80 skriver:

Jeg kunne godt tænke mig at lave en pakkekalender til min kæreste, evt. adventskalender, men har I nogle gode ideer til pakker? Er på rimelig bar bund, mn må ikke være for dyrt.

De 2 gange jeg har gjort det, har jeg købt/lavet 24 små gaver.. 

Fx slik han kan lide, kage han kan lide, et blad han kan lide at læse, en anderledes sodavand fx noget specielt, et romantisk brev pakket ind, nogle små overrasskelser fx en kop kaffe i naturen, en køretur til en skov... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.