vis mig dit bonus barns værelse..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.653 visninger
10 svar
29 synes godt om
23. oktober 2013

lounika

hejsa.. hvordan bor dit bonus barn hos jer . dem der kun er der væranden weekend??

jeg har en bunus datter - hun har sit eget værelse her som er stort lige som mine egene to drenges er .. men hun bruger arldri sit værelse og leger stort set ikke med alt hendes legetøj.. hun er der kun når hun sover .. hvordan er det hos jer...

vil meget gerne se bilder hvordan dine bonus børn bor..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. oktober 2013

Valle81

Jeg har ikke lige nogle billeder, men det er det samme her:-)

Min mands søn har også eget værelse her med seng, skrivebord reol ogllegesager, nem han er der aldrig.

Vi står og skal flytte snart, og det bliver til noget mindre, og vi har valgt at hans værelse fremover bliver nedprioriteret. Det bliver evt. På drengenes fælles legeværelse eller i et som bliver kontor, strygerum og Hans værelse. Vi synes det er "dyrt"at have et værelse på 10 kvm til bare at stå og blive brugt få timer hver 2. Weekend.

Anmeld

23. oktober 2013

lounika

Valle81 skriver:

Jeg har ikke lige nogle billeder, men det er det samme her:-)

Min mands søn har også eget værelse her med seng, skrivebord reol ogllegesager, nem han er der aldrig.

Vi står og skal flytte snart, og det bliver til noget mindre, og vi har valgt at hans værelse fremover bliver nedprioriteret. Det bliver evt. På drengenes fælles legeværelse eller i et som bliver kontor, strygerum og Hans værelse. Vi synes det er "dyrt"at have et værelse på 10 kvm til bare at stå og blive brugt få timer hver 2. Weekend.

lige pt har vi ikke noget at skal bruge det værelse til som hun har her men ja det er da spil a plads det står lukket hend som værlese uden det bliver brugt .. vi har to drenge og så min kæreste har hende som er 5 år mine dreneg er 2 og 4 mdr.. de har alle 3 et værelse på ca 16 kwm .. igen kommer jeg til et støre problem hvad med julegaver?? hun har så meget legetøj her som hun jo ikke leger med sidste år fik hun for 1000 kr plemobil som nu bare står.. hvad skal vi give hende i gave i år??

Anmeld

23. oktober 2013

FrkRaarup

lounika skriver:

hejsa.. hvordan bor dit bonus barn hos jer . dem der kun er der væranden weekend??

jeg har en bunus datter - hun har sit eget værelse her som er stort lige som mine egene to drenges er .. men hun bruger arldri sit værelse og leger stort set ikke med alt hendes legetøj.. hun er der kun når hun sover .. hvordan er det hos jer...

M har sit eget værelse, med alt hvad der høre til.

Han bruger det ofte.

Har ikke billeder af hele værelset, men fandt et par

Ordningen er 5/9
- 5 her - 9 der ..

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

23. oktober 2013

lineog4

Jeg har kun er voksent bonusbarn så det er jo noget lidt andet. 

Men jeg tænker hvorfor ikke indrette værelset så det kan bruges af de andre børn når hun ikke er der? Jeg tror ikke jeg ville indrette det og kalde det kontor og så sige her kan du også være være. Tror jeg ville gå den anden vej og indrette et værelse og sige: det er dit men vi låner det når du ikke er her.

På samme måde med julegave, jeg ville tænke i en ting som alle kunne bruge men som var hendes/hans når de var hjemme. Alt efter alder kan det jo være brætspil, dukkehus, køkken, wii hvad ved jeg... Men noget som de andre ville have glæde af de dage hvor han/hun ikke var hjemme.

line

Anmeld

23. oktober 2013

o1Mutte

Her er vores værelse Hun har sit eget og hun er 9 år

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

23. oktober 2013

Mamalou

Jeg ville være meget forsigtigt med at inddrage hendes værelse, hvis det er tanken. Hvis ikke hun har sit sted, hvordan skal hun så føle sig hjemme og som en del af familien på lige fod med de andre børn? Jeg mener det er prisen, når man har delebørn, de har jo ikke valgt at det skal være sådan. Angående julegave, så giv hende hvad hun ønsker sig og lad hende tage det med hjem til moderen, hvis hun ikke får det brugt nok  

Vh. Louise

Anmeld

23. oktober 2013

Malene76

Mamalou skriver:

Jeg ville være meget forsigtigt med at inddrage hendes værelse, hvis det er tanken. Hvis ikke hun har sit sted, hvordan skal hun så føle sig hjemme og som en del af familien på lige fod med de andre børn? Jeg mener det er prisen, når man har delebørn, de har jo ikke valgt at det skal være sådan. Angående julegave, så giv hende hvad hun ønsker sig og lad hende tage det med hjem til moderen, hvis hun ikke får det brugt nok  

Vh. Louise

Godt skrevet og jeg er meget enig.

kh. Malene

Anmeld

23. oktober 2013

smølfine

Nu ved jeg jo ikke lige barnets alder, men med hensyn til julegave, hvad så med at give en oplevelse til et teaterstykke, koncert, disney on ice, et eller andet hvor I kan have en oplevelse sammen. Det er i hvert fald noget der falder i god jord her. Og så kan hun jo altid få en lille ting ved siden af, så hun får noget hun kan bruge her og nu.

Her står den på billetter til Rasmus Seebach koncert til ungerne på 8 og 10, glæder mig til at se deres ansigter, de bliver ellevilde af glæde

Anmeld

23. oktober 2013

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14
lounika skriver:

min søn, som vi pt. har en overnatning om ugen, har sit eget værelse... Det er faktisk lejlighedens største værelse og der har han sin sovesofa, en lille slagbænk, et TV og et skrivebord... og så selvfølgelig en masse legetøj... 

Når den lille kommer til foråret for han lov til at beholde sit værelse som det er indtil vi får noget større at bo i, for der er plads til at tremmesengen kan stå på vores værelse...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.