sommerbaby - tilbehør????.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

397 visninger
2 svar
0 synes godt om
22. oktober 2013

Anonym trådstarter

Hej de mødre. 
Jeg har termin i starten af juni og er interesseret i hvad der fungerede for jer og jeres sommerbørn ift tøj da de blev født, dyne / tæppe, barnevogn eller klapvogn.... jeg har i forvejen to vinterbørn, så er interesseret i hvad der fungerede for jer ift årstiden.  Jeg er anonym da jeg endnu ikke har offentlig gjort at jeg er gravid. Mvh mor til 2 / 3 - 8+3 gravid

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. oktober 2013

Trekløver(:

Anonym skriver:

Hej de mødre. 
Jeg har termin i starten af juni og er interesseret i hvad der fungerede for jer og jeres sommerbørn ift tøj da de blev født, dyne / tæppe, barnevogn eller klapvogn.... jeg har i forvejen to vinterbørn, så er interesseret i hvad der fungerede for jer ift årstiden.  Jeg er anonym da jeg endnu ikke har offentlig gjort at jeg er gravid. Mvh mor til 2 / 3 - 8+3 gravid

Min datter er født den 28.  Juli og hun havde kort body og tynde bukser på de første 3-4 uger pga det var så mega varmt. 

Hun fik en stofble over sig i barnevognen eller et tyndt tæppe, hvis det var rigtig varmt, men ellers babydynen. 

Tillykke med graviditeten 

Anmeld

23. oktober 2013

Victoria2013

Jeg blev mor den 10. juni i år, og vores datter levede nærmest ikke i andet end kortærmede bodystockings hele juli måned. I de første par uger af juni havde hun kortærmede bodys på det meste af tiden, til nøds langærmede om aftenen/natten. Bukser brugte hun ikke før august hvor det igen blev en smule køligere/mere blæsende. Jeg har en hel masse natdragter, bukser/kjoler og langærmede bodys vi aldrig fik brugt pga. varm sommer.

Så kortærmede bodystockings og måske sokker... det var hvad vi brugte de første par mdr af hendes liv

På de ekstra varme dage/nætter sov hun svøbt i eller med et dynebetræk over sig fremfor dyne, for den var til tider altfor varm

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.