Har nogen prøvet dette????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

602 visninger
17 svar
1 synes godt om
22. oktober 2013

Anonym trådstarter

Hej, er enten 3+6 eller 4+0 idag, har dog haft en lille smule murren i maven, ved godt at dette kan være tegn på mens, men er der nogen der har prøvet at have den fornærmelse og så have været gravide? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. oktober 2013

BabyDrømme23

Anonym skriver:

Hej, er enten 3+6 eller 4+0 idag, har dog haft en lille smule murren i maven, ved godt at dette kan være tegn på mens, men er der nogen der har prøvet at have den fornærmelse og så have været gravide? 

Kan ikke huske om det var præcis sådan hos mig. Men havde en fornemmelse i maven flere dage op til jeg testede, og testede egentlig bare for at slippe for at vente unødvendigt på mens. Men til min store overraskelse var jeg gravid  

så det kan sagtens være du er

Anmeld

22. oktober 2013

BabyDrømme23

BabyDrømme23 skriver:

Kan ikke huske om det var præcis sådan hos mig. Men havde en fornemmelse i maven flere dage op til jeg testede, og testede egentlig bare for at slippe for at vente unødvendigt på mens. Men til min store overraskelse var jeg gravid  

så det kan sagtens være du er

ups. Skulle stå jeg havde en fornemmelse i maven som at mens var på vej flere dage op til jeg testede

Anmeld

22. oktober 2013

Mor11

Profilbillede for Mor11
Anonym skriver:

Mange mærker de første ligamentsmerter omkring uge 4 allerede, de føles ligesom mensmurren i starten så ja, det kan være tegn på begge dele 

Anmeld

22. oktober 2013

Anonym trådstarter

BabyDrømme23 skriver:

ups. Skulle stå jeg havde en fornemmelse i maven som at mens var på vej flere dage op til jeg testede

Håber det er det samme for mig 

Havde dog negativ test i morges 

Anmeld

22. oktober 2013

Anonym trådstarter

Mor11 skriver:

Mange mærker de første ligamentsmerter omkring uge 4 allerede, de føles ligesom mensmurren i starten så ja, det kan være tegn på begge dele 

Håber det er det jeg har følt, for har ikke som sådan rigtige mens smerter, men havde så negativ test i morges 

Anmeld

22. oktober 2013

Sisse Vinther

Anonym skriver:

Ja jeg har haft menstruationslignende smerter siden start.... men det er dog ligamenterne som strækker sig.
Men ak jo.. Også fordi jeg jo forventede min menstruation at komme.

Anmeld

22. oktober 2013

Anonym trådstarter

Sisse Vinther skriver:

Ja jeg har haft menstruationslignende smerter siden start.... men det er dog ligamenterne som strækker sig.
Men ak jo.. Også fordi jeg jo forventede min menstruation at komme.

Dejligt at hører sådanne historier 

Hvornår kunne du teste positivt?

Anmeld

22. oktober 2013

BabyDrømme23

Anonym skriver:

Håber det er det samme for mig 

Havde dog negativ test i morges 

Ok det er jeg ked af at høre men håber det lykkes snart om ikke denne måned 

Anmeld

22. oktober 2013

Anonym trådstarter

BabyDrømme23 skriver:

Ok det er jeg ked af at høre men håber det lykkes snart om ikke denne måned 

Mange tak 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.