Hej derude 
Jeg er en kvinde på 24, som nu er gået i gang med projektbaby.
Min mand og jeg blev enige om at smide p-pillerne søn d.29.9.13, og jeg fik mens d.4.10.
D.18.10 fik jeg virkelig smerter i venstre æggestok/leder, og jeg måtte knappe bukserne op og tage et hvil. Smerterne fortsatte et par timer, og jeg havde udflåd som var hvidligt. Jeg tænkte at det måtte nok være ægløsning, da jeg ellers aldrig mærker til ægløsning eller andet i mit underliv (medmindre det er mens).. Nu er jeg jo stoppet på p-piller og en smule forvirret.
Jeg har forsøgt mig med ægløsningstest men de gør mig kun mere forvirret end godt er. Jeg har forsøgt at teste morgen og aften i en uge, men der er kun nogle få som kommer med en svag 2.streg, ikke som man ser på andres billeder. Nu er den svage streg forsvundet helt .. Vi har dog givet den rigeligt med gas (da vi også er nygifte
) Så der burde være mulighed for at ramme noget der kunne ligne en ægløsning.
Mine bryster er kun blevet tiltagende ømme, (faktisk som aldrig før) og min mand skal ikke engang røre det venstre, uden det gør tosset ondt (jeg er ikke sart af mig..) Plus jeg har mange humørsvingninger, og jeg fatter egentlig ikke hvad der foregår i min krop..
Sikke et langt indlæg, vær sød at give en respons, erfarne kvinder 
Anmeld