Mange tanker og brug for råd?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

373 visninger
8 svar
1 synes godt om
22. oktober 2013

lillemut

Hej derude 

Jeg er en kvinde på 24, som nu er gået i gang med projektbaby. 

Min mand og jeg blev enige om at smide p-pillerne søn d.29.9.13, og jeg fik mens d.4.10. 

D.18.10 fik jeg virkelig smerter i venstre æggestok/leder, og jeg måtte knappe bukserne op og tage et hvil. Smerterne fortsatte et par timer, og jeg havde udflåd som var hvidligt. Jeg tænkte at det måtte nok være ægløsning, da jeg ellers aldrig mærker til ægløsning eller andet i mit underliv (medmindre det er mens).. Nu er jeg jo stoppet på p-piller og en smule forvirret.

Jeg har forsøgt mig med ægløsningstest men de gør mig kun mere forvirret end godt er. Jeg har forsøgt at teste morgen og aften i en uge, men der er kun nogle få som kommer med en svag 2.streg, ikke som man ser på andres billeder. Nu er den svage streg forsvundet helt .. Vi har dog givet den rigeligt med gas (da vi også er nygifte ) Så der burde være mulighed for at ramme noget der  kunne ligne en ægløsning.

Mine bryster er kun blevet tiltagende ømme, (faktisk som aldrig før) og min mand skal ikke engang røre det venstre, uden det gør tosset ondt (jeg er ikke sart af mig..) Plus jeg har mange humørsvingninger, og jeg fatter egentlig ikke hvad der foregår i min krop..

Sikke et langt indlæg, vær sød at give en respons, erfarne kvinder 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. oktober 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Har du prøvet med en gtest? Vh stine

Anmeld

22. oktober 2013

Karoline27

lillemut skriver:

Hej derude 

Jeg er en kvinde på 24, som nu er gået i gang med projektbaby. 

Min mand og jeg blev enige om at smide p-pillerne søn d.29.9.13, og jeg fik mens d.4.10. 

D.18.10 fik jeg virkelig smerter i venstre æggestok/leder, og jeg måtte knappe bukserne op og tage et hvil. Smerterne fortsatte et par timer, og jeg havde udflåd som var hvidligt. Jeg tænkte at det måtte nok være ægløsning, da jeg ellers aldrig mærker til ægløsning eller andet i mit underliv (medmindre det er mens).. Nu er jeg jo stoppet på p-piller og en smule forvirret.

Jeg har forsøgt mig med ægløsningstest men de gør mig kun mere forvirret end godt er. Jeg har forsøgt at teste morgen og aften i en uge, men der er kun nogle få som kommer med en svag 2.streg, ikke som man ser på andres billeder. Nu er den svage streg forsvundet helt .. Vi har dog givet den rigeligt med gas (da vi også er nygifte ) Så der burde være mulighed for at ramme noget der  kunne ligne en ægløsning.

Mine bryster er kun blevet tiltagende ømme, (faktisk som aldrig før) og min mand skal ikke engang røre det venstre, uden det gør tosset ondt (jeg er ikke sart af mig..) Plus jeg har mange humørsvingninger, og jeg fatter egentlig ikke hvad der foregår i min krop..

Sikke et langt indlæg, vær sød at give en respons, erfarne kvinder 

Ved ægløsning har man sådan noget elastisk og klart udflåd .. Mm på den måde kan jeg kende det + jeg har smerter i den ene side som du beskriver det

jeg venter selv på det bliver test dag, og er ved at gå ud af mit gode skind! Det er første gang vi forsøger.! Jeg har haft kvalme, hedeture, og er enormt træt!! Jeg fatter heller ikke hvad der sker med min krop lige,.. Har ikke prøvet det sådan her før. Så jeg håber virkelig! Og krydser for dig

(har du ikke haft nogle af de symptomer som jeg har haft)?

Anmeld

22. oktober 2013

lillemut

StineW79 skriver:

Har du prøvet med en gtest? Vh stine

Hej Stine,

Jeg tænker det er for tidligt, for hvis jeg skulle være gravid (hvilket jeg virkelig og inderligt håber, så er jeg kun 2+4 uger henne, og da tænker jeg intet vil vise sig på en gt?)

Anmeld

22. oktober 2013

lillemut

Karoline27 skriver:

Ved ægløsning har man sådan noget elastisk og klart udflåd .. Mm på den måde kan jeg kende det + jeg har smerter i den ene side som du beskriver det

jeg venter selv på det bliver test dag, og er ved at gå ud af mit gode skind! Det er første gang vi forsøger.! Jeg har haft kvalme, hedeture, og er enormt træt!! Jeg fatter heller ikke hvad der sker med min krop lige,.. Har ikke prøvet det sådan her før. Så jeg håber virkelig! Og krydser for dig

(har du ikke haft nogle af de symptomer som jeg har haft)?

Hej Karoline,

Jeg kan nikke genkendende til træthed, og inden og lige omkring ægløsning havde jeg en del kvalme, som jeg giver p-pille-stop skylden for. 

Jeg er bange for at det bare er vores kroppe der reagerer og som prøver at indfinde sig efter p-pille-stop. Men for pokker jeg krydser fingre for et par gode teste for os.

Anmeld

22. oktober 2013

Karoline27

lillemut skriver:

Hej Karoline,

Jeg kan nikke genkendende til træthed, og inden og lige omkring ægløsning havde jeg en del kvalme, som jeg giver p-pille-stop skylden for. 

Jeg er bange for at det bare er vores kroppe der reagerer og som prøver at indfinde sig efter p-pille-stop. Men for pokker jeg krydser fingre for et par gode teste for os.

Jeg har så ikke brugt P piller før kun kondom

Anmeld

22. oktober 2013

lillemut

Karoline27 skriver:

Jeg har så ikke brugt P piller før kun kondom

Nå for pokker! Så tror jeg da heldet kunne være med dig  

Hvor spændende, jeg ville være ved at gå ud af mit gode skind! 

Skriv når du har en update 

Anmeld

22. oktober 2013

Mie89

Gem ægløsningstestene væk og hyg dig med manden hver anden dag ca. (eller mere hvis i har lyst ) men alt det andet med teste, bliver sku bare for surt og dyrt i længden og så bliver projekt baby altså bare ikke lige så sjovt 

Anmeld

23. oktober 2013

Karoline27

lillemut skriver:

Nå for pokker! Så tror jeg da heldet kunne være med dig  

Hvor spændende, jeg ville være ved at gå ud af mit gode skind! 

Skriv når du har en update 

Jeg håber Bare så meget!!!  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.