Hvor store er jeres 2 årige?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. oktober 2013

TbCp

Laulund87 skriver:

Hun svinger mellem 12-13 kg og er 90 cm. Hun er på proteindrik, men hun er ikke vokset siden 3 års undersøgelsen og hun skal til 4 års nu her

Jeg ved ikke hvad der ellers er at gøre for vi gør også det diætisten har sagt..

Nej så er det dælme ikke nemt :-S

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. oktober 2013

Laulund87

TbCp skriver:

Nej så er det dælme ikke nemt :-S

Nej det madproblem fylder godt nok en del..

Jeg har læst at der findes afdelinger på forskellige sygehuse der hjælper børn der har et spiseproblem så det vil jeg have undersøgt.

Anmeld

23. oktober 2013

Tystys14

Højde og vægt, samt skostørrelse.

Vores vejer 14 kilo, er 91 centimeter høj.

Skostørrelsen er 24.

Min datter blev to 1/3 og vejer nu 17,8 kg. er 102 cm. høj og bruger størrelse 27-28 i sko. Hun et en lang pige og man ser ikke rigtigt hun vejer 17,8. 

Anmeld

23. oktober 2013

Misscbn

Anonym skriver:

Højde og vægt, samt skostørrelse.

Vores vejer 14 kilo, er 91 centimeter høj.

Skostørrelsen er 24.

Min søn er lige blevet 2 år idag og er 93 cm og vejer 14,3 kg og bruger 26 i sko  

Anmeld

24. oktober 2013

TbCp

Laulund87 skriver:

Nej det madproblem fylder godt nok en del..

Jeg har læst at der findes afdelinger på forskellige sygehuse der hjælper børn der har et spiseproblem så det vil jeg have undersøgt.

Ja synes jeg kan huske det fra OUH da min søster lå der, så det er da bare med at få det undersøgt, jeg er dog helt overrasket over at sygehuset ikke selv har sagt noget/tilbudt det

Anmeld

24. oktober 2013

Zelinasmor

min datter bliver 2 år om 1 måned. Hun vejer 12,6kg er 85cm og bruger str. 22 i sko. Hun er født lidt for tidligt og startede med 47cm og 2600 gram. Så hun er flot med 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.