Kan ikke vente med at teste!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

395 visninger
5 svar
1 synes godt om
22. oktober 2013

Karoline27

Hej alle!

ihh hvor er det altså nervepirrende at vente på at skal teste! det er nu en  uge siden ÆL, og jeg er enormt træt!!! Og har haft kvalme to morgener.. Jeg synes jeg kan fornemme at der er noget, for jeg har aldrig lige haft det som jeg har nu (op til mens altså). 

Hvornpr kunne i teste positiv efter ÆL? og hvilke synptomer havde i inden testdag?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. oktober 2013

l.kjoeller

Karoline27 skriver:

Hej alle!

ihh hvor er det altså nervepirrende at vente på at skal teste! det er nu en  uge siden ÆL, og jeg er enormt træt!!! Og har haft kvalme to morgener.. Jeg synes jeg kan fornemme at der er noget, for jeg har aldrig lige haft det som jeg har nu (op til mens altså). 

Hvornpr kunne i teste positiv efter ÆL? og hvilke synptomer havde i inden testdag?

Tror desværre ikke det er graviditets kvalme endnu. Jeg fik ondt i brysterne og mens smerter men først omkring test dag.

Anmeld

22. oktober 2013

Karoline27

l.kjoeller skriver:

Tror desværre ikke det er graviditets kvalme endnu. Jeg fik ondt i brysterne og mens smerter men først omkring test dag.

Jeg har læst at der er andre der har oplevet kvalme tidligt. Kroppen er jo i gang med det samme, hvis man kan sige det sådan.. Har vare aldrig lige haft det sådan før.. Men hvertfald har jeg den enorme træthed!! Håber virkelig

Anmeld

22. oktober 2013

l.kjoeller

Karoline27 skriver:

Jeg har læst at der er andre der har oplevet kvalme tidligt. Kroppen er jo i gang med det samme, hvis man kan sige det sådan.. Har vare aldrig lige haft det sådan før.. Men hvertfald har jeg den enorme træthed!! Håber virkelig

Tror der kan være mange årsager da ægget også tager noget tid om at sætte sigfast. Men jeg skal ikke kunne sige det. Jeg kkrydser fingre 

Anmeld

22. oktober 2013

Karoline27

l.kjoeller skriver:

Tror der kan være mange årsager da ægget også tager noget tid om at sætte sigfast. Men jeg skal ikke kunne sige det. Jeg kkrydser fingre 

Ja det ved jeg hm.. Men kroppen er mærkelig, så jeg håber det er gode tegn

tak!

Anmeld

23. oktober 2013

Karoline27

Jeg har lige haft lidt lyserødt udflåd.. Har du haft det, eller har du hørt om det er gode/dårlige tegn? jeg har haft en meget meget barsk oplevelse på arbejde i dag, så kan da blive helt bange for om det går i sig selv.. Hvis nu jeg er gravid

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.