sex + mens efter fødsel

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. oktober 2013

Kris89

MorT2Banditter skriver:

Lægen anbefaler at man venter med sex til efter 8 ugers undersøgelsen pga baktereier m.m.

det var egentlig godt at vide tak det havde jeg slet ikke lige tænkt på, men det giver god mening

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. oktober 2013

Carina:-)

Der gik ihvertfald 3 uger da man jo lige skal holde helt op med at bløde ,eller sagt på en anden måde det havde ingen af os lyst til før 

Og jeg plejer at bløde /have udflåd en 3 uger -så tidligst der.

Mens kom først efter 1 år når jeg trappede ned med amning.

Anmeld

23. oktober 2013

Aalexandra

Her prøvede vi at have sex efter 9 uger ca men det gjorde for ondt, først efter omkring 8 måneder kunne vi have ordenlig sex. Jeg ammede til min datter var 1 1/2 år og fik min første mens 10 måneder efter fødselen

Anmeld

24. oktober 2013

Benjamins'mor

Blødte fra fødslen i 3 uger, havde pause 1 dag og fik mens.
Sex var ihvertfald efter 8 ugers undersøgelse. Men hvornår præcis husker jeg ikke.
Denne gang bløder jeg stadig, hun er 11 dage og vi skal ihvertfald ikke have sex før jeg er stoppet med at bløde og startet på prævetion.

Anmeld

24. oktober 2013

MKBP

Profilbillede for MKBP
Mor11 skriver:

Hmmm, måske jeg husker forkert men mindes at vi først havde sex minimum 6 måneder efter ca   jeg magtede slet ingen intim nærkontakt mens jeg ammede 

Mens kom ca efter 7 måneder, er par uger efter amningen stoppede. 

Mit svar er fuldstændig identisk 

Lidt pudsigt !!

//Mette

Anmeld

24. oktober 2013

FruK

Kris89 skriver:

det var egentlig godt at vide tak det havde jeg slet ikke lige tænkt på, men det giver god mening

Det har jeg nu aldrig fået at vide. Vi har brugt kondom ind til 8 ugers undersøgelsen - anbefalet af fødegangen.

Sex havde vi vel et par uger efter. Mens har jeg ikke fået endnu - hun er 10 mdr. 

Anmeld

25. oktober 2013

Clisolka

Kris89 skriver:

Hey.

Som overskriften lyder.

Hvor lang tid gik der før i havde sex med manden efter fødsel?

Og hvornår kom jeres første mens efter fødsel??

Efter min første fødsel havde vi sex efter 5 uger (akut kejsersnit) og denne gang prøvede vi for første gang i aftes, men jeg måtte afbryde... Det gjorde lidt for avs  Det er nu 6 uger siden jeg har født. 

Jeg har endnu ikke fået min mens og ammer ikke længere. Ved min datter ammede jeg 6 uger og fik først min mens, da jeg satte den i gang, da hun var 9 mrd. 

Anmeld

25. oktober 2013

barelillemig

Kris89 skriver:

Hey.

Som overskriften lyder.

Hvor lang tid gik der før i havde sex med manden efter fødsel?

Og hvornår kom jeres første mens efter fødsel??

Der gik 4 uger med masser af forspil hvor vi simpelten ik kunne holde os mere :p
Mens..5 uger efter, har den endnu, næsten 2 uger efter ::/

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.