Halloween i Tivoli

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

614 visninger
10 svar
0 synes godt om
22. oktober 2013

JulieE

Er der nogen, der har været til Halloween i Tivoli i år? Hvilke forlystelser kører? eller kører de alle?

Vi skal, hele familien, ind og se, HC Andersen showet på søndag og billetten incl indgang til Tivoli, så jeg tænkte vi skulle en tur rundt og se på haven og måske prøve en enkelt ting 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. oktober 2013

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
JulieE skriver:

Er der nogen, der har været til Halloween i Tivoli i år? Hvilke forlystelser kører? eller kører de alle?

Vi skal, hele familien, ind og se, HC Andersen showet på søndag og billetten incl indgang til Tivoli, så jeg tænkte vi skulle en tur rundt og se på haven og måske prøve en enkelt ting 

Alle forlystelser kører det er super flot og hyggeligt

Anmeld

22. oktober 2013

Patriark

JulieE skriver:

Husk at planlægge ordentligt, der er rigtig mange mennesker.

Anmeld

22. oktober 2013

JulieE

mor:) skriver:

Alle forlystelser kører det er super flot og hyggeligt

Super fedt!! Og tak for svar  Det vil vi glæde os til 

Anmeld

22. oktober 2013

JulieE

Patriark skriver:

Husk at planlægge ordentligt, der er rigtig mange mennesker.

Det kunne jeg godt forestille mig. Håber lidt på, at når nu efterårsferien er slut, har taget lidt af trykket  Men meget rart at være advaret  Tak for svar!

Anmeld

22. oktober 2013

Lukas&Liam<3

JulieE skriver:

Det kunne jeg godt forestille mig. Håber lidt på, at når nu efterårsferien er slut, har taget lidt af trykket  Men meget rart at være advaret  Tak for svar!

Glæd jer, det er virkelig godt, lidt specielt. Men jeg var helt vild med det

Anmeld

22. oktober 2013

Patriark

JulieE skriver:

Søndag er, så vidt jeg ved, sidste dag hvorfor der sagtens kan blive trangt med plads.

God tur.

Anmeld

22. oktober 2013

JulieE

Patriark skriver:

Søndag er, så vidt jeg ved, sidste dag hvorfor der sagtens kan blive trangt med plads.

God tur.

Det kan du have ret i  Vi tager tingene som de kommer, da det jo ikke er hovedformålet med turen. Og tak 

Anmeld

22. oktober 2013

JulieE

Maria&Lukas skriver:

Glæd jer, det er virkelig godt, lidt specielt. Men jeg var helt vild med det

Vi glæder også meget... både til forestilling og tivoli 

Anmeld

22. oktober 2013

Lullaby

Glædelig jer til H. C. Andersen showet. Er du sindssyg det er flot.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.