Så har vi været til kontrolscanning;0)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

525 visninger
9 svar
0 synes godt om
23. juli 2009

Valle81

Ja så har vi været til kontolscanning.

Det var stort og det gik godt:0) Lille Blyb´har det rigtig godt, og vi så hjertelyd:0)
Det var den samme scanningslæge, som scannede mig, da jeg første gang aborterede, så hun lyste helt op da vi kom ind. Skønt med en der kender ens historie, og som man kunne se glædede sig på vores vegne:0)

Så nu er alt bare skønt, og jeg ser frem til NF scanning. Men først skal jeg til lægebesøg i uge 33 og have lavet vandrejournal og alt det:0)

Kærligst frá mig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juli 2009

BabyTosset

Ej, hvor skønt for dig!  Hvor langt er du henne?

Knus Pia

Anmeld

23. juli 2009

Valle81

Ej, hvor skønt for dig!  Hvor langt er du henne?

Knus Pia

Hejsa:0)

Tak, og kan se at du vist skal have et tillykke med de to streger med på vejen:0)

Hmm, tjah, jeg har tre forskellig bud på hvor langt jeg er henne. Scanning 6+0 ( men meget usikker, da det jo er en milimeter der kan give dage til foskel, så lægen sagde, at vi ikke skulle tage scanningsdato for givet for NF scanning(, så er der lægen der siger 6+3 og min egen udregning på Baby DK er 6+6:0)

Så hvis jeg siger at jeg er i uge 7, så er det vist ikke helt af vejen:0)

Hvad med dig, hvor langt er du:0)

Anmeld

23. juli 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
dejligt søde!
stort tillykke med det, og hvor kan jeg forestille mig det var rart med et velkendt ansigt!
kæmpe knuser!

Anmeld

23. juli 2009

BabyTosset

Valle81 skriver:

Hejsa:0)

Tak, og kan se at du vist skal have et tillykke med de to streger med på vejen:0)

Hmm, tjah, jeg har tre forskellig bud på hvor langt jeg er henne. Scanning 6+0 ( men meget usikker, da det jo er en milimeter der kan give dage til foskel, så lægen sagde, at vi ikke skulle tage scanningsdato for givet for NF scanning(, så er der lægen der siger 6+3 og min egen udregning på Baby DK er 6+6:0)

Så hvis jeg siger at jeg er i uge 7, så er det vist ikke helt af vejen:0)

Hvad med dig, hvor langt er du:0)

Tak!

Jeg har endnu ikke været til lægen - Skal jeg først d. 10 august.. Men i følge min beregning her på Baby.dk, så ligger jeg nok et sted mellem 6+2 og 6+4, så vi ligger da rimelig tæt på hinanden

Anmeld

23. juli 2009

Valle81

Caroline86 skriver:

dejligt søde!
stort tillykke med det, og hvor kan jeg forestille mig det var rart med et velkendt ansigt!
kæmpe knuser!

Tak søde,

Ja det var faktisk dejligt med et velkendt ansigt, så var der også lidt at snakke om. Tæker også for læger, at det nogle gange må være rart at vide hvad der sker med derse patienter fremover. Det må være et underligt job, at møde så mange skæbner, og aldrig rigtig vide, hvad der sker dem fremover:0)

Ög forresten, tillykke med du skal føde på Skejby, skønt at dit ønske gik i opfyldelse:0)

Anmeld

23. juli 2009

Valle81

BabyTosset skriver:

Tak!

Jeg har endnu ikke været til lægen - Skal jeg først d. 10 august.. Men i følge min beregning her på Baby.dk, så ligger jeg nok et sted mellem 6+2 og 6+4, så vi ligger da rimelig tæt på hinanden

Nej, det må vi nok sige, vi kommer da til at følges ad:0)

Anmeld

23. juli 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Valle81 skriver:

Tak søde,

Ja det var faktisk dejligt med et velkendt ansigt, så var der også lidt at snakke om. Tæker også for læger, at det nogle gange må være rart at vide hvad der sker med derse patienter fremover. Det må være et underligt job, at møde så mange skæbner, og aldrig rigtig vide, hvad der sker dem fremover:0)

Ög forresten, tillykke med du skal føde på Skejby, skønt at dit ønske gik i opfyldelse:0)

ja, det må være lidt underligt!
Nu er min mor jo leder af fødeafdelingen på gentofte, så hun kender alt til det med mennesker der kommer og går.. men det er nu ret hyggeligt at se hvordan nogle bliver ved med at holde kontakten.. en kvinde hun har født med 2 gange (ikke voldsomt komplicerede fødsler, men stadig så der var brug for en læge), hendes 2 piger er vist 8 og 10 nu, og min mor får julekort HVERT år med billeder, tegninger og historier Den ene af pigerne er endda opkaldt efter min søster!
Men de fleste kommer og går og så tænker man nok på dem engang imellem..

Tak, det er bare skønt at jeg fik lov til at føde der! så behøver jeg ikke tænke mere over det!

Anmeld

23. juli 2009

clss

tillykke med resultatet

Anmeld

23. juli 2009

Valle81

clss skriver:

tillykke med resultatet

Tusind tak:0)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.