Så blev Valdemar 5 uger

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.434 visninger
26 svar
11 synes godt om
22. oktober 2013

Trinebaby

Som overskriften siger bliver vores lille Valdemar 5 i dag sys bare tiden flyver afsted , jeg er gået over til kun flaske og han tager så fint på sidste gang da shp var her havde han ca taget 400 g på på en uge så er spændt på hva han vejer på fredag når hun kommer ,
Desværre døjer han med lidt forstoppelse men ellers går det så godt med ham han er utrolig glad og meget opmærksom
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. oktober 2013

AnthonsMor

Trinebaby skriver:

Som overskriften siger bliver vores lille Valdemar 5 i dag sys bare tiden flyver afsted , jeg er gået over til kun flaske og han tager så fint på sidste gang da shp var her havde han ca taget 400 g på på en uge så er spændt på hva han vejer på fredag når hun kommer ,
Desværre døjer han med lidt forstoppelse men ellers går det så godt med ham han er utrolig glad og meget opmærksom

Iiih hvor er han sød!

Og tiden går da bare alt for hurtigt, hva!

Det er meget almindeligt med forstoppelse og MME, vi døjer også stadig med det på 7. måned nu..

Anmeld

22. oktober 2013

Trinebaby

AnthonsMor skriver:

Iiih hvor er han sød!

Og tiden går da bare alt for hurtigt, hva!

Det er meget almindeligt med forstoppelse og MME, vi døjer også stadig med det på 7. måned nu..

Mange tak han er bare så dejlig
Ja den flyver da afsted hehe , har godt fået afvide mme gør det kan bare se han har ondt håber snart det bedere

Anmeld

22. oktober 2013

Benjamins'mor

Hvilken type mme får han?
Benjamin fik nemlig også forstoppelse, men det var kun da han fik Allomin.
Og hvor er han bare fin, de bliver så hurtigt store.

Anmeld

22. oktober 2013

Clisolka

Hvor er han dejlig! Ja, vores drenge følges ad - og her døjer Oliver også med forstoppelse lige pt. 

Anmeld

22. oktober 2013

AnthonsMor

Trinebaby skriver:

Mange tak han er bare så dejlig
Ja den flyver da afsted hehe , har godt fået afvide mme gør det kan bare se han har ondt håber snart det bedere

Hvad for noget MME giver du ham?
Anthons mave har det bedre end normalt, hvis han får syrnet allomin (Grøn pakke) Og Nan comfortis, altså et par flasker af hver

Anmeld

22. oktober 2013

Trinebaby

Benjamins'mor skriver:

Hvilken type mme får han?
Benjamin fik nemlig også forstoppelse, men det var kun da han fik Allomin.
Og hvor er han bare fin, de bliver så hurtigt store.

Han har fået allomin grøn men nu får han nan ha 1 men det bliver ikk bedere tak søde ja alt for hurtige hehe

Anmeld

22. oktober 2013

Trinebaby

Babymor1013 skriver:

Hvor er han dejlig! Ja, vores drenge følges ad - og her døjer Oliver også med forstoppelse lige pt. 

Tak årrh det bare ikk sjovt altså

Anmeld

22. oktober 2013

Trinebaby

AnthonsMor skriver:

Hvad for noget MME giver du ham?
Anthons mave har det bedre end normalt, hvis han får syrnet allomin (Grøn pakke) Og Nan comfortis, altså et par flasker af hver

Han får nan 1 ha ellers har han haft fået allomin grøn også blå hvor jeg skiftede

Anmeld

22. oktober 2013

LilleLene

Trinebaby skriver:

:O WOOOOOW han ligner min søn som baby :O

Kæresten troede det var vores

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.