Praktisk spørgsmål ved barn nr 2

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

679 visninger
9 svar
2 synes godt om
22. oktober 2013

sulo

Flere i vores omgangskreds inkl. os selv har joket med at der nok ikke går ret meget mere en 9 mdr og 20 min efter jeg har født til nr 2 dukker op, så forholdvist nemt vi bliver gravide, hvis vi glemmer præventionen.

Men hvis det nu sker, hvad gør man så med barnevogn, skal man have to enkelte eller en tvillingevogn, andre forslag?

Nu er det sådan rent teoretisk, ikke noget vi planlægger

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. oktober 2013

Team Putte

sulo skriver:

Flere i vores omgangskreds inkl. os selv har joket med at der nok ikke går ret meget mere en 9 mdr og 20 min efter jeg har født til nr 2 dukker op, så forholdvist nemt vi bliver gravide, hvis vi glemmer præventionen.

Men hvis det nu sker, hvad gør man så med barnevogn, skal man have to enkelte eller en tvillingevogn, andre forslag?

tror jeg ville købe en tvillinge kombivogn så den helt lille kan ligge i lift og den store kan sidde som klapvogn og følge med

Anmeld

22. oktober 2013

baby012

Der er 13 måneder imellem mine, vi har en barnevogn, og en (god) klapvogn med ok madres, og som kan lægges helt ned så den store Kan sove der hvis lillebror har barnevognen. 

Der har ikke været bogen problemer her  

Ellers har jrg købt et søskende sæde. 

Anmeld

22. oktober 2013

sulo

baby012 skriver:

Der er 13 måneder imellem mine, vi har en barnevogn, og en (god) klapvogn med ok madres, og som kan lægges helt ned så den store Kan sove der hvis lillebror har barnevognen. 

Der har ikke været bogen problemer her  

Ellers har jrg købt et søskende sæde. 

Ja det lyder logisk, nok, bare man ikke skal gå med begge vogne samtidig

Anmeld

24. oktober 2013

baby012

sulo skriver:

Ja det lyder logisk, nok, bare man ikke skal gå med begge vogne samtidig

Derfor, søskende sæde til den ældste  

Anmeld

24. oktober 2013

lycly

sulo skriver:

Nu er der godt nok 21 mdr mellem mine men jeg valgte ikke at købe en tvillingevogn. For det er begrænset hvor tit jeg skal ud med dem begge alene. Man er jo på barsel og skal derfor oftest ud med den lille og der gad jeg altså ikke være tvunget til at gå rundt med så stor en barnevogn

Det eneste tidspunkt jeg er ude alene med begge børn er når jeg henter og bringer den store og der er lillebror bare i viklen

Anmeld

24. oktober 2013

smølfine

Der er 17 mdr mellem mine. Jeg havde en kombivogn og når så storesøster skulle afleveres i dagpleje, havde jeg lillebror i bæresele og storesøster i kombivogne og så tog vi bussen til dagplejen og når storesøster var afleveret, kom lillebror i vogne på hjemturen. Ingen af dem har sovet ude i vogne, da de begge har hat svært ved at lukke af og har sovet bedst inde og storesøster har altid helst ville gå selv, så har aldrig haft behov for en klapvogn hun kunne sidde i, når vi var nogen steder med begge.

Anmeld

24. oktober 2013

Dut-ugle

Profilbillede for Dut-ugle
sulo skriver:

Her er der 14 måneder mellem ungerne de har hver deres barnevogn og derudover har vi en ekstra barnevogn og en klapvogn med søskendesæde. Det hele fylder godt, men vi vil/kan ikke undvære nogen af dem
Vi overvejede en tvillingeklapvogn i sin tid, men er kun glad for at vi ikke investerede i en, da jeg kan se at mange har svært ved at komme frem med dem. Og med hensyn til søvn, så er der da ikke noget mere forstyrrende end at skulle dele så lidt plads med en anden

Anmeld

24. oktober 2013

(august)

Hej 

vi har 17 mdr mellem vores og vi havde en barnevogn til den lille og en klapvogn til den "store" som kunne lægges ned når hun skulle sove. 

Vi var det første årstid altid to voksne hvis vi skulle noget. Efter et år blev det irriterende ikke at kunne nået uden at være to voksne, så vi købte en City Select med to sæder, så vi kan være ene forældre på tur med 2 børn, hvor de begge kan sove ligge og sove på samme tid.

Anmeld

24. oktober 2013

Benjamins'mor

Nu er der godtnok 2 år og 9 mdr imellem mine, men ville ikke invistere i tvillinge vogn, for så risikere du bare at skulle have sådan en stor vogn med når du kun har et barn med.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.