viben skriver:
Vi er inde i en periode hvor Bastian på halvandet år er begyndt at have mareridt og ikke vil falde i søvn selv. Derfor skal vi have anskaffet en madras så vi kan ligge os ved siden af ham, og en foldemadras pga. Pladsmangel.
Kan i anbefale klip klap madrasserne fremfor ilvas og lign? Med lillebror på vej tænker jeg umiddelbart at det er en god investering, da jeg kan læse mig til at den skulle være tungere og hårdere, og dermed mere tumlevenlig end de billigere og eftersigende mere bløde foldemadrasser... Og er kvaliteten bedre? Den skal jo gerne være god at ligge på, og bruges i maaange år kunne jeg forestille mig...
Jeg kender ikke klipklap madrasserne, men kun de almindelige foldemadrasse, da vi selv har en fra Bilka.
Jeg må indrømme, at at både min kæreste og jeg er lettere radbrækkede, når vi har sovet bare et par timer på den (vi bruger den også på børneværelset, når hun har brug for, at vi sover sammen i løbet af natten). Jeg synes, tydeligt at jeg mærker gulvet igennem den, især når jeg ligger på siden, hvilket desværre er min foretrukne sovestilling 
Så når I ønsker en der er god at ligge på, så ville jeg købe en dyrere model, hvis pengene er til det
Anmeld