Hjælp til produkter mod acne

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

832 visninger
16 svar
8 synes godt om
22. oktober 2013

Lauras mor

Hvad er jeres bedste produkt/er mod acne?
Har I evt. nogle råd mod det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. oktober 2013

LilleSmølf

Eucerin.

Fik det anbefalet af en dermatolog på ferie og var møgsur fordi det ikke kunne fås i Danmark. Men nu kan man faktisk få det på apoteket! Så det er helt klart et forsøg værd. Det virkede i hvert fald rigitg godt på min teenagehud (der var pænt slem eftersom min egen mor slæbte mig til dermatologen )

Så det får helt klart herfra

Anmeld

22. oktober 2013

Stumpen

Er det ikke det der er på små børns hoveder?

Babyolie på babys hovede - en let bomuldshue på og godnat.. Dagen efter kan du vaske det a/skabe det af med en tættekam, mener jeg at jeg brugte - sådan gjorde jeg en gang med min ældste datter og alt forsvandt..

Anmeld

22. oktober 2013

Team Putte

Stumpen skriver:

Babyolie på babys hovede - en let bomuldshue på og godnat.. Dagen efter kan du vaske det a/skabe det af med en tættekam, mener jeg at jeg brugte - sådan gjorde jeg en gang med min ældste datter og alt forsvandt..

Hihi du tænker vist på arp acne er uren hud og der tror jeg hverken babyolie eller bomuldshue virker

Anmeld

22. oktober 2013

Team Putte

Lauras mor skriver:

Garnier pure virker her der er mange forskellige produkter så man kan finde det der virker for dig jeg har brugt ansigtsvasken i badet og creme bagefter.. Om aftenen har jeg renset huden med deres pads (ligner lidt fugtige vatrondeller) og smurt med creme er jeg kommet sent op så renser jeg huden om morgenen som jeg gør om aftenen

det kan købes i mange store supermarkeder og er rigtig tit på tilbud

Anmeld

22. oktober 2013

gruener

Basiron har virket helt vildt godt på mig. Jeg har altid haft problemer med min hud, men jeg har intet haft, efter jeg er begyndt at bruge det. Man kan få det som håndkøb på apoteket som en 5% gel eller 10% gel. 

Anmeld

22. oktober 2013

MorDk

Proactiv Solution  Det er dog en smule dyrt men det VIRKER!

Anmeld

22. oktober 2013

Stumpen

Team Putte skriver:

Hihi du tænker vist på arp acne er uren hud og der tror jeg hverken babyolie eller bomuldshue virker

Ja selvfølgelig 

Anmeld

22. oktober 2013

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

lyder underligt men tandpasta...

no bullshit her.. jeg bruger selv tandpasta på min næse og pande når det er slemt...

tag en lille smule og smør på både selve bumserne og på huden rundt omkring... lad det sidde en 2 mins tid (passende med at gøre det mens man børster tænder ) og bagefter vand på en finger og masser og vask det af...

hvis jeg gør sådan så har jeg ren hud i løbet af 2 dages tid og det holder i ca. 1 uge ad gangen...

jeg kunne ikke tåle basiron, så ved at det er noget man skal passe på med at bruge

Anmeld

22. oktober 2013

Havre74

Lauras mor skriver:

Jeg tog min søn til lægen og han ordinerede en creme og den virkede efter første gang han smurte det på.

Lægen sagde at behandlingen er afhængig af sværhedsgaden af acnen.

Jeg havde aldrig troet, at det var så let at behandle, for da jeg var teenager var der slet ikke de samme muligheder.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.