min vi søger lejlighed-tråd!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

757 visninger
14 svar
9 synes godt om
22. oktober 2013

Anonym trådstarter

Har brug for en tråd til mine tanker og i må meget gerne kommentere.

Vi, 2 voksne og 2 børn under 2, er ved at se på nye lejligheder. Og det er så træls. Vi kan lide vores hjem. Det er tæt på alt, det er vores hjem hvor vi har startet vores familie og sat vores præg. Men vi er bare ikke trygge længere.

Jeg har oprettet flere tråde om vores underbo, og han er i sidste ende skyld i de her. Han dyrker hashplanter i farm-stil, vi har lugtgener, han har sat sin egen dørtelefon ud af spil ved at pille ved ledningerne i sin lejlighed, så nu virker vores heller ikke som den eneste anden i opgangen, og boligforeningen kan ikke gå ind i hans lejlighed uden hans tilladelse.
Han har spraymalet koden til dørtelefonen på muren lige udenfor opgangen, og der kommer suspekte fremmede typer rendende i tide og utide, som intet har at gøre her.

Boligforeningen har ikke været nogen nyttig hjælp når vi har kontaktet dem, så nu må vi flytte, da vi ikke ønsker at være bange I vores eget hjem.

Det er bare så træls. Jeg har ikke det mentale overskud til at flytte, og vores hjem er endelig helt færdigt. Men det her holder bare ikke, så vi må væk :-(

Kryds fingre for vi snart finder noget!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. oktober 2013

ano14316

Anonym skriver:

Vi, 2 voksne og 2 børn under 2, er ved at se på nye lejligheder. Og det er så træls. Vi kan lide vores hjem. Det er tæt på alt, det er vores hjem hvor vi har startet vores familie og sat vores præg. Men vi er bare ikke trygge længere.

Jeg har oprettet flere tråde om vores underbo, og han er i sidste ende skyld i de her. Han dyrker hashplanter i farm-stil, vi har lugtgener, han har sat sin egen dørtelefon ud af spil ved at pille ved ledningerne i sin lejlighed, så nu virker vores heller ikke som den eneste anden i opgangen, og boligforeningen kan ikke gå ind i hans lejlighed uden hans tilladelse.
Han har spraymalet koden til dørtelefonen på muren lige udenfor opgangen, og der kommer suspekte fremmede typer rendende i tide og utide, som intet har at gøre her.

Boligforeningen har ikke været nogen nyttig hjælp når vi har kontaktet dem, så nu må vi flytte, da vi ikke ønsker at være bange I vores eget hjem.

Det er bare så træls. Jeg har ikke det mentale overskud til at flytte, og vores hjem er endelig helt færdigt. Men det her holder bare ikke, så vi må væk :-(

Det lyder virkelig træls...

Hvis I har mistanke om at der sælges hash eller stoffer fra lejligheden kan i kontakte politiet...
Så kan det være i er heldige og han bliver fjernet mere permanent.. hihi...

Anmeld

22. oktober 2013

Anonym trådstarter

ano14316 skriver:

Det lyder virkelig træls...

Hvis I har mistanke om at der sælges hash eller stoffer fra lejligheden kan i kontakte politiet...
Så kan det være i er heldige og han bliver fjernet mere permanent.. hihi...

Åh, det har vi gjort og de bad os kontakte boligforeningen. Det er op af bakke, ja!

Anmeld

22. oktober 2013

ano14316

Anonym skriver:

Åh, det har vi gjort og de bad os kontakte boligforeningen. Det er op af bakke, ja!

Har i så prøvet igen og sagt at boligforeningen ikke vil gøre noget..

Anmeld

22. oktober 2013

Anonym trådstarter

ano14316 skriver:

Har i så prøvet igen og sagt at boligforeningen ikke vil gøre noget..

Ja, og de siger de ikke kan hjælpe os. Stor hjælp fra det danske politi!

Anmeld

22. oktober 2013

...,

Anonym skriver:

Ja, og de siger de ikke kan hjælpe os. Stor hjælp fra det danske politi!

Det lyder altså meget underligt, der bliver jo dyrket og solgt hash.. Tror nu nok lige at jeg ville kontakte politiet igen..

Anmeld

22. oktober 2013

Anonym trådstarter

Februar-Baby<3 skriver:

Det lyder altså meget underligt, der bliver jo dyrket og solgt hash.. Tror nu nok lige at jeg ville kontakte politiet igen..

Med hvilket formål? Vi har talt med dem tre gange, og hver gang har de sagt at det er noget boligforeningen må tage sig af, fordi de alligevel ikke bare kan trænge ind i hans lejlighed.

Anmeld

22. oktober 2013

Bshizzle

Jeg ville simpelhen ringe til politiet og sige der blir solgt Hash fra lejligheden! 

I skal IKKE sige i bor i området eller samme boligforening selv! 

Evt få andre til at ringe så.. 

Kan sku ikke passe de ikke gør noget i et familie-område! 

Anmeld

22. oktober 2013

C-Dog

I skal bare være irriterende nok, jeg klagede i 6 mdr, ca 4, 5 gange om ugen til både boligselskab og politi. Tilsidst fik boligselskabet nok og smed ham ud. Og jeg smurte tykt på med at jeg altså har tre børn jeg tit er alene med og politiet ikke kunne beskytte os før der var sket os noget og om det virkelig kunne være rigtigt at mit boligselskab ville give samme besked. At skulle være utryg i sit eget hjem fordi der bliver tagetstørre hensyn til kriminelle end til familier med børn.

Anmeld

22. oktober 2013

AnthonsMor

Anonym skriver:

Jeg tænker, at I skal melde ham til politiet..

Når I har lugtgener er der næsten ingen tvivl om, at det I siger er korrekt, og politiet må gerne gå ind i hans lejlighed uden HANS tilladelse, de skal bare have en ransagelseskendelse (Staves)..

Det er rigtig ærgerligt, at I skal føle jer bange i eget hjem, og det skal da klart stoppes, men ring til politiet og forklar, at I flere gange har kontaktet boligselskabet som intet vil/kan gøre for jer..

Håber I snart får det løst

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.