Hvilken størrelse køber i til jeres 2½ årige barn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.199 visninger
22 svar
4 synes godt om
22. oktober 2013

Muhmi

I sko/gummistøvler?

Hans vinterstøvler er 27 og de passer.. Skal gummistøvler så også være den størrelse når de er med foer?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. oktober 2013

DianaRJS

Muhmi skriver:

I sko/gummistøvler?

Hans vinterstøvler er 27 og de passer.. Skal gummistøvler så også være den størrelse når de er med foer?

man kan desværre ikke helt g ud fra hvilket størrelse de bruger da det kommer meget an på hvilket mærke det er, så derfor er det altså en god ide at have barnet med

Anmeld

22. oktober 2013

L&V

Det ka man ik sådan sige. For ligesom med tøj sidder sko forskelligt og en str 27 i et mærke vil ik nødvendigvis svare til en 27i et andet. så ud og prøv dem

Anmeld

22. oktober 2013

Muhmi

DianaRJS skriver:

man kan desværre ikke helt g ud fra hvilket størrelse de bruger da det kommer meget an på hvilket mærke det er, så derfor er det altså en god ide at have barnet med

Det er molo gummistøvler og der står at de passer til 3-4 årige, altså str. 27, men det er jo det han bruger nu... Hmm... Bliver helt rundforvirret Men han er i dagpleje nu og jeg køber dem over nettet, heldigvis er der gratis retur osv, på Zalando

Anmeld

22. oktober 2013

Muhmi

Månsson skriver:

Det ka man ik sådan sige. For ligesom med tøj sidder sko forskelligt og en str 27 i et mærke vil ik nødvendigvis svare til en 27i et andet. så ud og prøv dem

Kan desværre ikke prøve dem på, jeg har ikke kunnet finde de der regnbue-støvler fra molo nogen steder, så bliver nødt til at gøre det over nettet

Anmeld

22. oktober 2013

bøllen

Muhmi skriver:

I sko/gummistøvler?

Som andre skriver kommer det an på mærket . Men ofte står der skrevet cm ud for str. Jeg har sjældent min dreng med ud at prøve, jeg tegner hans fod af på et stykke papir. Der skal så være en fingers vokse tillæg. 

Anmeld

22. oktober 2013

DianaRJS

Muhmi skriver:

Det er molo gummistøvler og der står at de passer til 3-4 årige, altså str. 27, men det er jo det han bruger nu... Hmm... Bliver helt rundforvirret Men han er i dagpleje nu og jeg køber dem over nettet, heldigvis er der gratis retur osv, på Zalando

arhhh ja okay.. men så ville jeg købe en 27 men mener bare molo er ret små i størrelserne, lidt ligesom ecco

Anmeld

22. oktober 2013

Muffinmus

Svært at sige, prøv dem på.. Sara bruger f.eks str 21 i Ecco vinterstøvler, men hun i bundgårads forede gummirøjsere, ikke engang kan passe str 20 endnu, de er alt for store:-) Men str 20 der ikke er forede fra name it passer hende fint....så det er virkeligt svært at se.
min datter har str 27 i vinterstøvler og str 25 i gummistøvler fra bundgaard:-)
Så her bruger mine 1-2 numre mindre i røjsere end vinterstøvler.

Anmeld

22. oktober 2013

lycly

Muhmi skriver:

I sko/gummistøvler?

Julia er 2,3 og hun bruger 23 i vinterstøvler og samme størrelse i gummistøvler men så har hun en sok i

Anmeld

22. oktober 2013

Muhmi

DianaRJS skriver:

arhhh ja okay.. men så ville jeg købe en 27 men mener bare molo er ret små i størrelserne, lidt ligesom ecco

Haha, det er ecco vinterstøvler han har sig

Tror jeg køber dem i en 27... Synes ellers jeg oplever at molo også kan være ret store i str. Men det kommer sikkert an på hvad det er

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.