Maleri til Faith. :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

784 visninger
8 svar
14 synes godt om
21. oktober 2013

Muhmi

Så er jeg blevet færdig med Faith's maleri... Hun ville gerne have det næsten ligesom det lyserøde jeg har lavet tidligere, bare i andre farver..

Hvad synes I?  

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. oktober 2013

Dorthe1986

Ej men altså: Wauw!!!

Glæder mig så meget til mit

Anmeld

21. oktober 2013

Muhmi

Ej men altså: Wauw!!!

Glæder mig så meget til mit

Which reminds me... Skal lige høre din mening om det her... Det er ikke færdigt og det var ikke det til dig, men er det noget ligende du herne ville have?

Farverne er langt mere blå end man kan se på billedet

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

21. oktober 2013

Faith

Muhmi skriver:

Which reminds me... Skal lige høre din mening om det her... Det er ikke færdigt og det var ikke det til dig, men er det noget ligende du herne ville have?

Ej hvor er det smukt!

Anmeld

21. oktober 2013

Dorthe1986

Muhmi skriver:

Ja noget i den stil men med knap så mange træer... Altså giver det mening? der må gerne være træer men måske med noget himmel... Som hvis man ser kanten af skoven... Øhm... Hvordan skal jeg forklare det... Træer i den ene side af billedet, hvor man så ser skoven stoppe... Altså træerne må gerne fylde billedet næsten helt ud... Ej giver det overhovedet mening

Anmeld

21. oktober 2013

Muhmi

Faith skriver:

Ej hvor er det smukt!

Hehe, det er slet ikke færdigt Prøvede mig bare lidt frem og er ikke helt tilfreds, men kunne jo være jeg kunne blive det, hvis det blev gjort færdigt hehehe

Anmeld

21. oktober 2013

Muhmi

Dorthe1986 skriver:

Ja noget i den stil men med knap så mange træer... Altså giver det mening? der må gerne være træer men måske med noget himmel... Som hvis man ser kanten af skoven... Øhm... Hvordan skal jeg forklare det... Træer i den ene side af billedet, hvor man så ser skoven stoppe... Altså træerne må gerne fylde billedet næsten helt ud... Ej giver det overhovedet mening

Hahaha...  Ja, det gør det - agtigt Kan godt se i hovedet hvad du mener... Vil du så have, himmelen mørk, sådan sort, eller, meget mørkeblå?

Anmeld

21. oktober 2013

Dorthe1986

Muhmi skriver:

Hahaha...  Ja, det gør det - agtigt Kan godt se i hovedet hvad du mener... Vil du så have, himmelen mørk, sådan sort, eller, meget mørkeblå?

Thank god du fatter min tankegang! Frygtede lige hvordan jeg ellers skulle forklare det

Gerne mørkeblå himmel

Anmeld

22. oktober 2013

Muhmi

Dorthe1986 skriver:

Thank god du fatter min tankegang! Frygtede lige hvordan jeg ellers skulle forklare det

Gerne mørkeblå himmel

Skal se hvad jeg kan gøre... Jeg prøver mig frem

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.