nu vi er ved den med jul- julekalender

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. oktober 2013

Tip!

trunte89 skriver:

Ja det er. Forgængeren til tvillingerne og julemanden ( Ludvig og julemanden ) var dog ok synes jeg .

Vi har også allerede set krummes jul 5 gange

Det er sgu tamt.. Vi vil ha Nissebanden tilbage... Julesokker, stenene, luffe og risengrød... 

Kan også sagtens nøjes med de første pyrus... Den ville min knægt elske 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. oktober 2013

trunte89

Twinkle little star skriver:

Det er sgu tamt.. Vi vil ha Nissebanden tilbage... Julesokker, stenene, luffe og risengrød... 

Kan også sagtens nøjes med de første pyrus... Den ville min knægt elske 

Ja nu har nissebanden aldrig sagt mig noget, meen det er da trods alt bedre end meget af det nye DR har lavet. Og så elsker min datter nissebanden.
Ja, Pyrus er også et hit her ( hos os begge ) og det er bare ikke helt det samme selv at sætte dem på. Det er lidt hyggeligere når de bliver vist i tv

Anmeld

21. oktober 2013

Tip!

trunte89 skriver:

Ja nu har nissebanden aldrig sagt mig noget, meen det er da trods alt bedre end meget af det nye DR har lavet. Og så elsker min datter nissebanden.
Ja, Pyrus er også et hit her ( hos os begge ) og det er bare ikke helt det samme selv at sætte dem på. Det er lidt hyggeligere når de bliver vist i tv

Det er så tamt det de laver nu... Bruger en masse penge på noget som ikke fanger alle.. Det kan man self ikke, men den på dr 1 plejer bare at være mere børnevenlig.. 

Mon der ikke kommer noget på Ramasjang for de små børn? 

Anmeld

21. oktober 2013

annec

hannetheis skriver:

ja hvad får jeres.

vi plejer at købe dr 1 og tv2.

og derudover får de en billig chokolade kalender
og kalendergave hve dag

hvad med jeres.
nogen der køber de dyre med toms haribo

og hvad med de legetøjs nogen lego playmobil ramajang køber i dem.

Jeg køber aldrig de billige chokolade kalender. Jeg syntes selv at det smager af h' til. Så vil ikke byde mine alt spisende barn det :-)

Jeg køber en kinder eller andet godt til dem. Og så pakkegaver :-)

Anmeld

21. oktober 2013

trunte89

Det er så tamt det de laver nu... Bruger en masse penge på noget som ikke fanger alle.. Det kan man self ikke, men den på dr 1 plejer bare at være mere børnevenlig.. 

Mon der ikke kommer noget på Ramasjang for de små børn? 

Ja meget. Synes især at DR s nyere kalendere har været tamme. Og det julede forsvinder mere og mere.
Der kommer vidst jul på slottet på ramasjang.

Anmeld

21. oktober 2013

Tip!

trunte89 skriver:

Ja meget. Synes især at DR s nyere kalendere har været tamme. Og det julede forsvinder mere og mere.
Der kommer vidst jul på slottet på ramasjang.

Fedt med jul på slottet... Husker jeg rigtigt hvis det er med prinsesse miamaja? 

Anmeld

21. oktober 2013

trunte89

Fedt med jul på slottet... Husker jeg rigtigt hvis det er med prinsesse miamaja? 

Ja, det er det. Og prins valentin. Kan ikke huske kalenderen, men kan huske at jeg var vild med dem. Så den må også ses

Anmeld

21. oktober 2013

isabellasmor

hannetheis skriver:

ja hvad får jeres.

vi plejer at købe dr 1 og tv2.

og derudover får de en billig chokolade kalender
og kalendergave hve dag

hvad med jeres.
nogen der køber de dyre med toms haribo

og hvad med de legetøjs nogen lego playmobil ramajang køber i dem.

isabella får en billig (den til en 10'er) chokolade kalender ( af mormor og morfar) og så får hun kalender gave hver dag.

de der legetøjs kalendere er jeg godt nok ikke fan af... synes det er noget skrammel..... og de dyre chokolade/slik kalendere vil jeg slet ikke ofrer penge på... det er jo næsten billigere at købe det samme slik ved siden af..

tv kalender får hun ikke i år, det bliver nok først når hun selv efterspørger det eller i det mindste ser tv julekalenderne

Anmeld

21. oktober 2013

Tip!

trunte89 skriver:

Ja, det er det. Og prins valentin. Kan ikke huske kalenderen, men kan huske at jeg var vild med dem. Så den må også ses

Det ville være fedt hvis man kunne få en jule kalender med den også... Så sønnike kunne åbne den hver morgen og følge med i den på ramasjang.. 

Anmeld

21. oktober 2013

trunte89

Det ville være fedt hvis man kunne få en jule kalender med den også... Så sønnike kunne åbne den hver morgen og følge med i den på ramasjang.. 

Ja, det er egentligt 'sjovt' de ikke laver det!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.