har virkelig brug for et råd

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

310 visninger
5 svar
5 synes godt om
21. oktober 2013

babyolesen

Vi har nu været igang i 1 1/2 år i fertilitet, og føler os temmelig presset psykisk. Dette går nu for alvor ud over vores sexliv.
Undskyld det personlige!
Det er min mand som har en dårlig sædkvalitet og han føler skyld.han har de sidste mange gange ikke kunne præstere, altså udløsning. Og det får ham/os til at være endnu mere presset.

Det er en ond Cirkel vi ikke ved hvordan vi skal komme ud af.

Vi savner rigtig meget hinanden, og alt det skønne der var før.

Nogen der har haft det på samme måde? Og hvad gør vi for at få vores sexliv tilbage?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. oktober 2013

esioul

babyolesen skriver:

Vi har nu været igang i 1 1/2 år i fertilitet, og føler os temmelig presset psykisk. Dette går nu for alvor ud over vores sexliv.
Undskyld det personlige!
Det er min mand som har en dårlig sædkvalitet og han føler skyld.han har de sidste mange gange ikke kunne præstere, altså udløsning. Og det får ham/os til at være endnu mere presset.

Det er en ond Cirkel vi ikke ved hvordan vi skal komme ud af.

Vi savner rigtig meget hinanden, og alt det skønne der var før.

Nogen der har haft det på samme måde? Og hvad gør vi for at få vores sexliv tilbage?

Har i prøvet at holde en lille pause, hvor i har fokus på hinanden?

Det hjalp her.

for jer.

Anmeld

21. oktober 2013

babyolesen

esioul skriver:

Har i prøvet at holde en lille pause, hvor i har fokus på hinanden?

Det hjalp her.

for jer.

Det er vi tvunget til nu, da klinikken har afvist os pga travlhed. Men vi føler os ikke klar til at holde pause.det kan vi ikke rigtig forliges med.vi har snakket meget om det, men vi kommer til at føle at der bare går meget længere tid før vi bliver forældre.

Anmeld

21. oktober 2013

esioul

babyolesen skriver:

Det er vi tvunget til nu, da klinikken har afvist os pga travlhed. Men vi føler os ikke klar til at holde pause.det kan vi ikke rigtig forliges med.vi har snakket meget om det, men vi kommer til at føle at der bare går meget længere tid før vi bliver forældre.

Er det Dronninglund?

De har hvis rigtig travlt lige nu.

Anmeld

21. oktober 2013

babyolesen

esioul skriver:

Er det Dronninglund?

De har hvis rigtig travlt lige nu.

Ja det er så. Bliv virkelig gal. For føler ærligt talt at det er vores liv-fremtid de bestemmer over. Og måden det blev fortalt til mig på var temmelig koldt. Jeg tænke, at vi er vare endnu et journal nummer i rækken.
Der var vist flere som blev afvist i denne månede.

Anmeld

21. oktober 2013

Elgaard73

Jeg vil også anbefale jer, at tage pause fra alt baby making halløjet og fokusere på hinanden. Det hjalp for os. Vi var igennem fertilitetsbeh. i næsten 6 år og i den tid tog vi to "tvungne" pauser på hver 6 måneder. Ellers var det hele altså faldet fra hinanden for os. 

Det er så hårdt at være i behandlig, både psykisk og fysisk, og det er kanon hårdt ved forholdet også, med alle de op og ned ture.

Det nytter jo heller ikke noget, at I vil være forældre for enhver pris, hvis prisen er at jeres forhold og liv langsomt falder fra hinanden under forløbet. Og stress, pres, skyld osv, er jo heller ikke optimal for fertiliteten.

Så jeg ville bestemt anbefale jer at tage en pause og genfinde intimiteten, glæden og lysten igen. Jeg siger ikke at pausen, skal være på 6 måneder, ligesom vores, men bare indtil at I føler jer klar og stærke sammen igen.

Kram herfra.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.