Miss BananaHammock skriver:
Tak søde - der har været stille siden jul, har simpelhen ikke haft tid. Men nu starter jeg op igen (har faktisk lige lagt et nyt indlæg op
), så kom endelig forbi igen!
Har tænkt PRÆCIS det samme som dig med bind og bleer! Vi har prøvet pampers, var ikke så glade for den, men tror sku at libero og pampers handler udelukket om pasformen. Ellers er de lige gode!
Vi har lidt opgivet søgen lige pt - magter ikke tislugt og våde dyner. Heldigvis havde bilka lige libero til 180 for 3 pk, så vi kan klare os lidt endnu.
Vi har lige prøvet libero, fordi min mor kom til at købe dem, i stedet for pampers

jeg synes de har en spøjs lugt, sjovt når de er svanemærket og astma/allergimærket

Jeg synes også at pampers kan suge mere om natten, men det kan jo også handle om, om det er en pige eller dreng man har sig

Ja jeg må indrømme, at jeg tænker, at det er lidt det samme som med bind. Jeg har enkelte gange tænkt, at jeg lige kunne prøve de billige! Og jeg fortryder hver gang!
3 pakker for 180 er jo tæt på prisen for de billige... Så er det altså ikke det bøvl med våde nætter værd!
Ja det er jo heller ikke til at må det hele hen over jul og nytår, sådan er det jo

Hvad er det egentlig du er begyndt at læse?
Jeg har meldt mig som læser, så skulle gerne få en mail, når du lægger et nyt indlæg op
Anmeld