Veninde er bisexuel? Hjælp...?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.274 visninger
6 svar
15 synes godt om
21. oktober 2013

Anonym trådstarter

Okay, jeg har et "problem" som egentlig ikke har noget som helst med baby'er eller noget som helst at gøre, men da I altid er så hjælpsomme så var dette min første tanke. 

Altså, sagen er at jeg har en veninde some bor I Virgina (USA). Jeg har ikke snakket rigtig meget med hende I lang tid, men nu har vi skrevet lidt sammen igen. 

Her igår skrev hun så, at hun virkelig ikke ved hvorfor, men hun er blevet tiltrukket af en pige, som hun tror er leskbisk/besexuel, men at hun "freaker out" fordi det aldrig var meningen det skulle ske. 

Hun skriver også, at hun tror at pigen også godt kan lide hende. 

Det er selvfølgelig fint nok, men lige efter har hun skrevet endnu en besked, hvor hun siger at jeg er den eneste der ved det. Og at det ikke var meningen det skulle ske, da hun kun har kunne lide drenge, men hun dog er tiltrukket af denne ene pige. 

HVAD SKAL JEG DOG SVARE?? 

Jeg ved det virkelig ikke, da jeg jo som sagt er den eneste der ved det, og jeg gerne vil støtte hende omkring det, ikke lave for meget drama i det, og egentlig bare gerne vil fortsætte med at snakke med hende. 

Er der nogen der har nogle gode forslag? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. oktober 2013

Muffinmus

Bare skriv - sounds interesting, let mé know how it goes

Anmeld

21. oktober 2013

esioul

Anonym skriver:

Okay, jeg har et "problem" som egentlig ikke har noget som helst med baby'er eller noget som helst at gøre, men da I altid er så hjælpsomme så var dette min første tanke. 

Altså, sagen er at jeg har en veninde some bor I Virgina (USA). Jeg har ikke snakket rigtig meget med hende I lang tid, men nu har vi skrevet lidt sammen igen. 

Her igår skrev hun så, at hun virkelig ikke ved hvorfor, men hun er blevet tiltrukket af en pige, som hun tror er leskbisk/besexuel, men at hun "freaker out" fordi det aldrig var meningen det skulle ske. 

Det er selvfølgelig fint nok, men lige efter har hun skrevet endnu en besked, hvor hun siger at jeg er den eneste der ved det. Og at det ikke var meningen det skulle ske, da hun kun har kunne lide drenge, men hun dog er tiltrukket af denne ene pige. 

Jeg ved det virkelig ikke, da jeg jo som sagt er den eneste der ved det, og jeg gerne vil støtte hende omkring det, ikke lave for meget drama i det, og egentlig bare gerne vil fortsætte med at snakke med hende. 

Jeg ser intet galt i det.

Hvis det er det hun kan lide og det er det der gør hende glad, så ser jeg ingen grund til hun ikke skal støttes i det

Anmeld

21. oktober 2013

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere

Hm - er der så meget andet at gøre end at støtte og lytte og afdramatisere det? 

Anmeld

21. oktober 2013

salix

jeg ville sq nok afdramatisere det helt og aldeles da det jo ikke på nogen måde er noget at skabe drama over... hun er bare et af de heldige mennesker der bliver forelsket i mennesker og ikke køn det er da skønt flere af dem og fære fordomme giv plads til kærlighed

Anmeld

21. oktober 2013

Sisse Vinther

Anonym skriver:

For det første må du ikke svare hende anderledes fordi hun er tiltrukket af en pige. Eller det må du selvfølgelig selv om, men det er ikke videre smart vil jeg sige.

Jeg har et par veninder som har oplevet lidt af det samme og senere har fundet ud af at de er biseksuelle. Bare giv hende din mening. Se bort fra det er en pige, hvad ville du tænke hvis det var en mand hun var forelsket i? Jamen prøv det af, se om det er noget for dig!

Hvorfor skulle det være anderledes fordi hun er faldet for en pige?

til dig og din veninde.

Anmeld

21. oktober 2013

justagirl

Jeg er altså og bi.. og er åben omkring det.. mine veninder tager det altså rigtig pænt!

nogle har taget afstand, men kunne aldrig finde på at være sexuelt sammen med en af mine vennider!

- ps det er kun sexuelt bi jeg er ... men synes bestemt ikke du skal virkelig fordømmende overfor din veninde! hun har fortalt dig det fordi hun holder af dig - og håber du vil støtte hende 100 procent i hendes valg.. synes ikke du skal gøre det til så stort et problem.. hvis du først begynder at holde afstand fra din veninde pga det.. ved jeg hun vil blive skuffet! snak med hende som du altid har gjort! og sig til hende at det er fantastisk hun muligvis har fundet ud af hvad Hun er til!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.