8 ugers undersøgelse ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

324 visninger
4 svar
0 synes godt om
22. juli 2009

Harfeletten

Hej alle i søde piger !

Jeg skal til 8 ugers undersøgelse, og er faktisk ret nervøs, ved nemlig overhovedet ikke hvad der skal ske - Nogle der kan fortælle mig det ?
Og skal de også tjekke Emil ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juli 2009

Tina2

Harfeletten skriver:

Hej alle i søde piger !

Jeg skal til 8 ugers undersøgelse, og er faktisk ret nervøs, ved nemlig overhovedet ikke hvad der skal ske - Nogle der kan fortælle mig det ?
Og skal de også tjekke Emil ?

Lægen skal tjekke dig. Se om din livmoder er trukket helt sammen og om evt syninger er vokset sammen som de skal:-)

Træls (er gyn undersøgelse ikke ltid det) men hurtigt overstået.......

Ellers er det vist bare snak om hvordan det går, såvidt jeg husker:-)

Anmeld

22. juli 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Så viiiiiidt jeg husker ( det er jo nogen år siden hehe) Så var 8 ugers undersøgelsen 'kun' mig der blev undersøgt.Det var om alting sad på plads som det skulle, om livmoderen var trukket sig sammen og om alt bare så ud til at være på rette vej igen

Så der er da nooo worries der

held og lykke

Anmeld

22. juli 2009

Harfeletten

Åh neeej, gyn undersøgelser. HADER DET!
Nå, men håber det hele kommer til at gå tjeptjep og at alt ser ud som det skal !

Anmeld

23. juli 2009

Tina2

Ja, men heldigvis hurtigt overstået, og det er egentlig fedt nok at få at vide alt er som det skal være......

Første gang blødte jeg 9 uger efter fødslen  Lægen fandt så ud af til 8 ugers, at min livmoder ikke var trukket ordentlig sammen så det var derfor.... Fik nogle piller og så var det iorden:-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.