Sidste håb for gevinst

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

809 visninger
14 svar
5 synes godt om
21. oktober 2013

Kløver

Frygter dette er vires sidste chance da vores klinik pga sygdom er lukket på ubestemt tid pga sygdom, men frygter det er pga sagen om ham der har klinikken, så de lukker
Vi har mistet forsøget denne måned da jeg skulle ha været derinde i dag, vi håber hjemmerul virker men aner ikke hvordan set ser ud, eller hvor mange æg jeg har, så føles så håbløst, vi har nu prøvet 9 mdr uden gevinst hvoraf dette er 3 forsøg på hormoner og skulle ha været 3 forsøg med iui men nu hjemmerul

Øv hvor er jeg ked og frustreret og ved ikke om alt håb er ude for os

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. oktober 2013

isabellasmor

Maja84 skriver:

Frygter dette er vires sidste chance da vores klinik pga sygdom er lukket på ubestemt tid pga sygdom, men frygter det er pga sagen om ham der har klinikken, så de lukker
Vi har mistet forsøget denne måned da jeg skulle ha været derinde i dag, vi håber hjemmerul virker men aner ikke hvordan set ser ud, eller hvor mange æg jeg har, så føles så håbløst, vi har nu prøvet 9 mdr uden gevinst hvoraf dette er 3 forsøg på hormoner og skulle ha været 3 forsøg med iui men nu hjemmerul

Ej hvor er det synd 

hvad med at skifte klinik? Ved ikke hvordan det foregår, men tænker umiddelbart at det ville jeg nok gøre? 

Håber snart i får jeres 2 streger  Og at du har nogle fine æg nu som er parate til lidt lagengym. 

Anmeld

21. oktober 2013

Kløver

isabellasmor skriver:

Ej hvor er det synd 

hvad med at skifte klinik? Ved ikke hvordan det foregår, men tænker umiddelbart at det ville jeg nok gøre? 

Håber snart i får jeres 2 streger  Og at du har nogle fine æg nu som er parate til lidt lagengym. 

Tak, der er ikke nogen gyn i nærheden som kan lave iui så bliver ret omfattende at skifte. Men testede positivt for æl i går, så håber sex lørdag og i aften kan gøre tricket, så håber håber håber, det giver gevinst

Anmeld

21. oktober 2013

isabellasmor

Maja84 skriver:

Tak, der er ikke nogen gyn i nærheden som kan lave iui så bliver ret omfattende at skifte. Men testede positivt for æl i går, så håber sex lørdag og i aften kan gøre tricket, så håber håber håber, det giver gevinst

Når ja det kan jeg godt se så..... Vi har også overvejet at skifte klinik, dog af andre årsager, men så vil rejseTiden også bare blive fordoblet... Så vi bliver hvor vi er. 

Jeg krydser for jer  har selv haft 2 dage med tårer fordi det hele virker så håbløst, så kender følelsen 

Anmeld

21. oktober 2013

Kløver

isabellasmor skriver:

Når ja det kan jeg godt se så..... Vi har også overvejet at skifte klinik, dog af andre årsager, men så vil rejseTiden også bare blive fordoblet... Så vi bliver hvor vi er. 

Jeg krydser for jer  har selv haft 2 dage med tårer fordi det hele virker så håbløst, så kender følelsen 

Tak og håber vi begge får vores ønske opfyldt

Anmeld

21. oktober 2013

Hullabullabulla

Maja84 skriver:

For en økobaby

BTW, min søn er lavet sådan , så der er bestemt håb

Anmeld

21. oktober 2013

Kløver

Britt88 skriver:

For en økobaby

BTW, min søn er lavet sådan , så der er bestemt håb

Tak jeg håber, havde nok også bare glædet mig til at se svar denne gang hvordan det er gået pga ferien har de ikke kunne scanne og haft en del bivirkninger, så puh det var e. Streg i tegningen og uvisheden om vi så overhovedet går flere forsøg, da de jo nok lukker ned, frygter det ihvertfald, pga episoden med gynækologen

Anmeld

21. oktober 2013

Mariia1708

Jeg håber virkelig for jer det kommer en øko baby. Det er så uheldig det lige falder ind på jer
Men jeg og sender en masser

Anmeld

21. oktober 2013

Lillemy

Så du var slet ikke på klinikken i dag?

Anmeld

21. oktober 2013

N&D

Maja84 skriver:

Sender lige en masse knusss til dig søde..

Xxxxxxx finger for jer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.