Piger hjælp mig lige (tænder)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

608 visninger
11 svar
0 synes godt om
21. oktober 2013

Hullabullabulla

Hej alle..

Hvor længe gik der med jeres guldklumper, fra første symptom på tandfrembrud og til tanden tittede frem ?

Nicolai vågnede natten til fredag, snottet og grædende, og det skete et par gange den nat.. Jeg troede bare han skulle til at være forkølet, men som weekenden er gået er han blevet mere irriteret, snotten er næsten forsvundet, men han vil ikke rigtig spise andet end grød og når jeg vil give ham flasken (han plejer udover grød og mos at spise 3*210 ml om dagen) så gider han ikke rigtig spise, men bider bare i sutten..

Han putter meget i munden og bider i det, og har desuden let feber (37,5 - 37,9). Han lavede lørdag desuden 4 bonusbleer mod normalt kun 1.

Kan det være tegn på tænder ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. oktober 2013

Hullabullabulla

Han er forresten 7,5 måned

Anmeld

21. oktober 2013

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

kunne sagtens lyde som tænder på vej...

vores søn fik 4 første gang på en gang og det tog omkring 1½ uges tid fra første gang han begyndte at bide i ting og have let feber til de var helt fremme...

samme anden omgang igen med 4 tænder på en gang...

Anmeld

21. oktober 2013

Hullabullabulla

Wampires skriver:

kunne sagtens lyde som tænder på vej...

vores søn fik 4 første gang på en gang og det tog omkring 1½ uges tid fra første gang han begyndte at bide i ting og have let feber til de var helt fremme...

samme anden omgang igen med 4 tænder på en gang...

Hold da op det var også en del på en gang

Havde ellers håber du havde sagt 2 dage eller sådan noget

Ej det går nok men det er lidt irriterende at have en sur baby

Håber snart de bryder igennem

Anmeld

21. oktober 2013

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20
Britt88 skriver:

Hold da op det var også en del på en gang

Havde ellers håber du havde sagt 2 dage eller sådan noget

Ej det går nok men det er lidt irriterende at have en sur baby

Håber snart de bryder igennem

hehe ja havde også håbet at det gik hurtigere men tog sin tid da de alle pressede på samtidigt så det tog længere tid...

men ved at andre der får en eller 2 ad gangen siger omkring 5 dage deres tog...

Anmeld

21. oktober 2013

Mother-love

Det lyder bestemt som tænder. Isabella har altid min. Fået to af gangen.
Hun fik let feber og gad ikke rigtig og spise og så savlede hun som jeg ved ikke hvad og bed i alt.
Normalt fra hun fik feber og til tanden kom frem gik der et døgn. Men da hun fik de sidste 4 kindtænder (som hun fik på samme tid) gik der 1,5 uge før hun spiste og sov normalt igen.
Bare det plejede at være sådan at hun blev lidt pyldret kg savlede sindssygt en 2-3 dage før hun fik feber og så dagen efter kunne man se tanden/tænderne.

Men tror det er forskelligt for Isabella fik f.eks. Ikke feber ved de 4 foreste tænder. Og i takt med at tænderne kom blev det værre med savlen og pyller. Men de væreste er kindtænderne.

Hov det blev vidst en lang smøre sorry.
Men giv evt et stykke agurk som kan biddes i. Det hjalp Isabella meget da hun var lille.

Anmeld

21. oktober 2013

Clisolka

Britt88 skriver:

Hej alle..

Hvor længe gik der med jeres guldklumper, fra første symptom på tandfrembrud og til tanden tittede frem ?

Nicolai vågnede natten til fredag, snottet og grædende, og det skete et par gange den nat.. Jeg troede bare han skulle til at være forkølet, men som weekenden er gået er han blevet mere irriteret, snotten er næsten forsvundet, men han vil ikke rigtig spise andet end grød og når jeg vil give ham flasken (han plejer udover grød og mos at spise 3*210 ml om dagen) så gider han ikke rigtig spise, men bider bare i sutten..

Han putter meget i munden og bider i det, og har desuden let feber (37,5 - 37,9). Han lavede lørdag desuden 4 bonusbleer mod normalt kun 1.

Kan det være tegn på tænder ?

Det kan sagtens være tegn på tænder 

Bella savlede ekstremt meget, pylret, puttede alting i munden, havde feber, dårlig mave - og rødt udslæt på kinderne. Hun ville heller ikke spise ret meget i den periode det tog. 

Hun fik altid 2 af gangen. Det varede ca. 1 uges tid før de var fremme, så fat mod, der er lys forude 

Anmeld

21. oktober 2013

Mettefpigen

Jaa det lyder som tænder...
Her har han fået 2 tænder af gangen og her er der gået 1-2 uger fra irritation til tanden tittede frem...

Anmeld

21. oktober 2013

Hullabullabulla

Havanagila skriver:

Det lyder bestemt som tænder. Isabella har altid min. Fået to af gangen.
Hun fik let feber og gad ikke rigtig og spise og så savlede hun som jeg ved ikke hvad og bed i alt.
Normalt fra hun fik feber og til tanden kom frem gik der et døgn. Men da hun fik de sidste 4 kindtænder (som hun fik på samme tid) gik der 1,5 uge før hun spiste og sov normalt igen.
Bare det plejede at være sådan at hun blev lidt pyldret kg savlede sindssygt en 2-3 dage før hun fik feber og så dagen efter kunne man se tanden/tænderne.

Men tror det er forskelligt for Isabella fik f.eks. Ikke feber ved de 4 foreste tænder. Og i takt med at tænderne kom blev det værre med savlen og pyller. Men de væreste er kindtænderne.

Hov det blev vidst en lang smøre sorry.
Men giv evt et stykke agurk som kan biddes i. Det hjalp Isabella meget da hun var lille.

Tak for rådet

Må ud og skære lidt agurk

Anmeld

21. oktober 2013

Hullabullabulla

Babymor1013 skriver:

Det kan sagtens være tegn på tænder 

Bella savlede ekstremt meget, pylret, puttede alting i munden, havde feber, dårlig mave - og rødt udslæt på kinderne. Hun ville heller ikke spise ret meget i den periode det tog. 

Hun fik altid 2 af gangen. Det varede ca. 1 uges tid før de var fremme, så fat mod, der er lys forude 

Håber snart den/de kommer frem, også fordi han ikke rigtig gider spise, og søvn er en by i Rusland ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.