Forkølet baby

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

709 visninger
7 svar
0 synes godt om
21. oktober 2013

Trekløver(:

Hej 

Min datter på snart 3 måneder er her til morgen meget hæs og hoster lidt. Hun er ikke sløv, men er pyldret. Hun har ikke feber. 

Ville i ringe til lægen?  

Håber nogle vil hjælpe

mvh 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. oktober 2013

B&J

det er helt alm husk når hun skal sove så løft hovde lidt i det sted hun sover hvis det er i vugge så løft hovede stik en bog under eller sådan noget ellers håber jeg på hurtig god bedring

Anmeld

21. oktober 2013

Trekløver(:

B&J skriver:

det er helt alm husk når hun skal sove så løft hovde lidt i det sted hun sover hvis det er i vugge så løft hovede stik en bog under eller sådan noget ellers håber jeg på hurtig god bedring

Hun ligger i sin lift, men vil da lægge to bøger under med det samme.

Så håber jeg hun snart får det bedre igen

og tak

Anmeld

21. oktober 2013

B&J

M_V skriver:

Hun ligger i sin lift, men vil da lægge to bøger under med det samme.

Så håber jeg hun snart får det bedre igen

og tak

jaa det er aldrig sjovt

Anmeld

21. oktober 2013

hekran

M_V skriver:

Hej 

Min datter på snart 3 måneder er her til morgen meget hæs og hoster lidt. Hun er ikke sløv, men er pyldret. Hun har ikke feber. 

Ville i ringe til lægen?  

Håber nogle vil hjælpe

mvh 

Står i samme situation i dag med Johannes på 2 måneder. Regner ikke med at ringe til lægen. Han sover inde i dag og får al den opmærksomhed han har brug for. Han er nemig også snottet, hæs og hans øjne løber i vand. God bedring!

Anmeld

21. oktober 2013

Frk. Himmelblå

M_V skriver:

Hej 

Ville i ringe til lægen?  

Håber nogle vil hjælpe

mvh 

Jeg ville tage et så lille barn med en tur til lægen, så hun lige kunne blive lyttet på. Og så ville jeg følge hendes hosten tæt. Hvis du på et tidspunkt synes, at hun bliver besværet af sin hosten (ikke rigtigt kan hoste igennem) eller der kommer slim op, så er det afgjort aftsed til lægen. 

Det er selvfølgelig en fordel for hende, hvis hun er en tyk og stærk, lille basse. Sørg for hun får rigeligt at spise, - det kan tage længere tid og være svært med stoppet næse...

God bedring.

Anmeld

21. oktober 2013

Trekløver(:

hekran skriver:

Står i samme situation i dag med Johannes på 2 måneder. Regner ikke med at ringe til lægen. Han sover inde i dag og får al den opmærksomhed han har brug for. Han er nemig også snottet, hæs og hans øjne løber i vand. God bedring!

Jeg har heller ikke kontaktet lægen, og min datter kommer heller ikke ud i dag, hun har puttet med mig under dynen.

rigtig god bedring med din søn også

Anmeld

21. oktober 2013

Trekløver(:

Frk. Himmelblå skriver:

Jeg ville tage et så lille barn med en tur til lægen, så hun lige kunne blive lyttet på. Og så ville jeg følge hendes hosten tæt. Hvis du på et tidspunkt synes, at hun bliver besværet af sin hosten (ikke rigtigt kan hoste igennem) eller der kommer slim op, så er det afgjort aftsed til lægen. 

Det er selvfølgelig en fordel for hende, hvis hun er en tyk og stærk, lille basse. Sørg for hun får rigeligt at spise, - det kan tage længere tid og være svært med stoppet næse...

God bedring.

Hun hoster ikke ret meget, og når hun gør lyder det til at hun godt kan hoste det op der genere hende

det er mere det med at hun er hæs, og så nyder hun også lidt.

Men vil helt sikkert være meget OBS på det, det er ikke rart når enes lille baby har det skidt

Har ikke kontaktet lægen, men gør det selvfølgelig hvis det fortsætter.

tak for dit svar

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.