Øv, mister snart håbet! :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

773 visninger
11 svar
0 synes godt om
20. oktober 2013

Anonym trådstarter

Øv hvor er det bare såååå fustrende når det ikke vil lykkes. Håber hele tiden at menstruation ikke dukker op, meeen gør det "altid" alligevel. Har nu forsøg projekt baby i ca. 8 måneder og intet er sket endnu. Så er efterhånden begyndt at miste håbet og bliver så ked af det hver eneste gang når det kommer, for så ved man jo godt der ikke er nogen baby igen igen. Og syntes da vi har sex som vi "skal", nogen gange mere end andre. 

Ved ikke hvad jeg vil med dette indlæg, tror bare jeg lige havde brug for at komme ud med det - har brug for at få håbet tilbage! Da jeg er ved at miste det 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. oktober 2013

Trekløver(:

Anonym skriver:

Øv hvor er det bare såååå fustrende når det ikke vil lykkes. Håber hele tiden at menstruation ikke dukker op, meeen gør det "altid" alligevel. Har nu forsøg projekt baby i ca. 8 måneder og intet er sket endnu. Så er efterhånden begyndt at miste håbet og bliver så ked af det hver eneste gang når det kommer, for så ved man jo godt der ikke er nogen baby igen igen. Og syntes da vi har sex som vi "skal", nogen gange mere end andre. 

Ved ikke hvad jeg vil med dette indlæg, tror bare jeg lige havde brug for at komme ud med det - har brug for at få håbet tilbage! Da jeg er ved at miste det 

Anmeld

21. oktober 2013

Papillon

Anonym skriver:

Jeg har stået i din situation for få måneder siden. Sidste måned opgav jeg håbet og ventede bare på, at det skide år var gået, så vi kunne søge hjælp hos lægen. Til min store overraskelse stod jeg med den gyldne test i hånden for præcis en uge siden, præcis et år efter vi var begyndt.

Det er blot for at sige, at der er håb endnu, selvom jeg kender håbløsheden 

Anmeld

21. oktober 2013

EnSødMor

Anonym skriver:

Der er håb endnu... 

Vi prøvede i et år, til sidst aftalte vi at lægge projekt baby på hylden og fokusere på noget andet - Jeg startede i et fitness center og havde i sinde at tabe mig 10 kilo, så det var hvad jeg fyldte mine hverdage med istedet, efter 1 måned uden at tænke på projekt baby, var jeg pludselig gået 10 dage over tid, tog en test og den var positiv!! 

Der er håb derude, det skal du holde fast i..;-)

Jeg kører igen nu på 2 cyklus hvor vi prøver at blive gravide igen, men denne gang lader jeg mig ikke slå ud... 

Held og lykke med det! 

Anmeld

21. oktober 2013

Anonym trådstarter

Jeg har stået i din situation for få måneder siden. Sidste måned opgav jeg håbet og ventede bare på, at det skide år var gået, så vi kunne søge hjælp hos lægen. Til min store overraskelse stod jeg med den gyldne test i hånden for præcis en uge siden, præcis et år efter vi var begyndt.

Det er blot for at sige, at der er håb endnu, selvom jeg kender håbløsheden 

Ej hvor dejligt for jer - stort tillykke 

Ja venter også bare på års-skiftet så vi kan søge hjælp ved lægen. Og syntes jeg prøver ikke at tænke for meget over det, selvom det er svært, når man ønsker noget så brændende. 

Anmeld

21. oktober 2013

Anonym trådstarter

EnSødMor skriver:

Der er håb endnu... 

Vi prøvede i et år, til sidst aftalte vi at lægge projekt baby på hylden og fokusere på noget andet - Jeg startede i et fitness center og havde i sinde at tabe mig 10 kilo, så det var hvad jeg fyldte mine hverdage med istedet, efter 1 måned uden at tænke på projekt baby, var jeg pludselig gået 10 dage over tid, tog en test og den var positiv!! 

Der er håb derude, det skal du holde fast i..;-)

Jeg kører igen nu på 2 cyklus hvor vi prøver at blive gravide igen, men denne gang lader jeg mig ikke slå ud... 

Held og lykke med det! 

Kan da godt være jeg fokusere for meget på det selvom, jeg bestræber mig på ikke at gøre det, især efter så langtid. Men må holde hovedet højt lidt endnu, eller i hvert fald prøve.

Har godt hørt det før med at når man kæmper for det sker der ingen ting, og hvis man så sætter det på standbye så er den der pludselig. Men hvordan sætter man det lige på standbye efter så mange måneders kamp for at få det til at lykkes? :/ - Jeg selv arbejder i butik og har meget skæve og lange arbejdstider, så når jeg kommer hjem, kan jeg ikke finde overskudet og energien til alt muligt

Anmeld

21. oktober 2013

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

jeg råbte MEGET højt hos lægen og fik henvisning til gyn før der var gået et år efter pillestop...

men var virkelig hysterisk ved dem sidst jeg var der så de tænkte okay for at få mig til at tie stille ville de henvise mig for at kunne afvise mig når jeg sagde der var noget galt inden i...

efter første besøg hos gyn med snak om generelt helbred osv så sagde han jeg er 90% sikker på du har PCO men lad os lige få lavet en blodprøve for at være sikker...

og jeps PCO med manglende hormon til at modne æggene...

så det var 1 omgang Provera for at fremprovokere en blødning for at kickstarte en cyklus og så pergotime... første gang mislykkedes men anden gang var den der

så skrig op fremfor bekymringer...

Anmeld

21. oktober 2013

Anonym trådstarter

Wampires skriver:

jeg råbte MEGET højt hos lægen og fik henvisning til gyn før der var gået et år efter pillestop...

men var virkelig hysterisk ved dem sidst jeg var der så de tænkte okay for at få mig til at tie stille ville de henvise mig for at kunne afvise mig når jeg sagde der var noget galt inden i...

efter første besøg hos gyn med snak om generelt helbred osv så sagde han jeg er 90% sikker på du har PCO men lad os lige få lavet en blodprøve for at være sikker...

og jeps PCO med manglende hormon til at modne æggene...

så det var 1 omgang Provera for at fremprovokere en blødning for at kickstarte en cyklus og så pergotime... første gang mislykkedes men anden gang var den der

så skrig op fremfor bekymringer...

Okay er det hos en gyn. man får det tjekket? - Jeg har en tid der i morgen nemlig, da jeg skal tjekkes om mit endometriose er brudt ud igen og der har jeg også tænkt mig at stille en masse spørgsmål, som måske kan give klarhed/vished. Så måske gyn. kan hjælpe mig hvis jeg fejler noget? - Min egen læge sagde nemlig jeg skal have prøvet et år inden jeg opsøgte dem for hjælp :/

Anmeld

21. oktober 2013

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20
Anonym skriver:

Okay er det hos en gyn. man får det tjekket? - Jeg har en tid der i morgen nemlig, da jeg skal tjekkes om mit endometriose er brudt ud igen og der har jeg også tænkt mig at stille en masse spørgsmål, som måske kan give klarhed/vished. Så måske gyn. kan hjælpe mig hvis jeg fejler noget? - Min egen læge sagde nemlig jeg skal have prøvet et år inden jeg opsøgte dem for hjælp :/

ja et år hos lægen før de kan henvise dig videre...

men en gynækolog kan behandle dig med det samme hvis de finder det nødvendigt...

Anmeld

21. oktober 2013

Anonym trådstarter

Wampires skriver:

ja et år hos lægen før de kan henvise dig videre...

men en gynækolog kan behandle dig med det samme hvis de finder det nødvendigt...

Okay må se hvad de siger i morgen. Ellers må jeg give det 3 måneders tid mere også opsøge lægen om evt. hjælp/behandling, eller hvad der evt. skal til. Syntes bare tålmodigheden er ved at være brugt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.