Hejsa allesammen.
Jeg har fået noget tid siden været hos gynækolog, som foreslog Cambridge Vægtplan, hvilket jeg blev stødt over, da jeg tænker, at det ikk er vejen frem med shakes, pulverkurer, barer, måltidserstatninger, osv.
Men nu tænker jeg også lidt, om jeg skulle gøre det alligevel, for at kickstarte vægttabet? Men tror I det vil have en meget negativ indvirkning på forsøget på at blive gravid?
I den første uge (og maks. op til 3 uger) skal man have 800kcal, og dernæst en uge med 1000kcal, og derefter en uge med 1200kcal, og så en uge med 1500kcal og så derefter skal man spise en sund kost, evt. med et enkelt måltidserstatning indtil man har tabt sig det man vil tabe sig... Det er det jeg har forstået indtil videre...
Hvad tænker I? Er det bare at prøve og ikke tænke så meget over babyprojekt? Eller? Vil jo rigtig rigtig gerne tabe mig, og var også gået igang med at tælle kalorier, - det var dog lidt demotiverende, da jeg ikke kunne rører mig, pga. jeg er kommet til skade med foden. Det er nu ved at være bedre, og skal starte op på nyt arbejde imorgen. Ville rigtig gerne have et hurtigt vægttab, men er også virkelig i tvivl (fordi alle mulige kostråd modsiger hinanden hele tiden), om det overhovedet er holdbart og om det er forsvarligt at tage sådan en kickstarter? Og er spændt på hvordan man holder det efterfølgende...?
Håber på masser af inputs
Anmeld