Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Køre 3. Cyklus på æl-tests. I går tog jeg er svag test. I dag ved middagstid var den lige så svag, her til aften tager jeg så en som er mindre svag end de foregående teste.
Tror ikke disse ovultel strimmel tests virker optimalt..
Nogen med bud på hvad det er der sker?
1. Billede er fra i morges og 2. Billede fra i aften.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Hov.. Mindre svag = mere svag
Om teststregen er svag eller mindre svag, er vist underordnet, begge dele er negativ. Synes jeg har set flere hvor de svinger i styrke i mange dage, op og ned og lige pludselig er den positiv, også selvom de sidste tests har været de svageste.
blev lidt rodet, håber du forstår
Summer2014baby skriver: Køre 3. Cyklus på æl-tests. I går tog jeg er svag test. I dag ved middagstid var den lige så svag, her til aften tager jeg så en som er mindre svag end de foregående teste. Tror ikke disse ovultel strimmel tests virker optimalt.. Nogen med bud på hvad det er der sker? 1. Billede er fra i morges og 2. Billede fra i aften.
Teststregen kan svinge meget i "styrke" fra time til time og fra dag til dag, men det har absolut ingen betydning da det er negativ..
først når teststregen er ligeså tydelig eller tydligere end kontrolstregen er din æl test positiv!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128