Ny profil - dog bare lidt mere anonym.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

487 visninger
6 svar
5 synes godt om
20. oktober 2013

*Pingvinen*

Hej alle sammen. Jeg har besluttet, at blive bare lige lidt mere anonym, men er her stadig. Har et problem med at folk kan kende mig. Altså mine børns venner, deres forældre osv, når de Googler. Det er ret ubehageligt for mig. Men jeg er her stadig, bare uden billeder osv... Håber I acceptere min mere anonymitet. Mange hilsen *Pingvinen*

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. oktober 2013

MorDk

*Pingvinen* skriver:

Hej alle sammen. Jeg har besluttet, at blive bare lige lidt mere anonym, men er her stadig. Har et problem med at folk kan kende mig. Altså mine børns venner, deres forældre osv, når de Googler. Det er ret ubehageligt for mig. Men jeg er her stadig, bare uden billeder osv... Håber I acceptere min mere anonymitet. Mange hilsen *Pingvinen*

Og så er det jeg sidder og bliver vildt nysgerrig. Hvem var du før?

Men dejligt du stadig er her...  *Hvem du så end er*

Anmeld

20. oktober 2013

Muhmi

MorDk skriver:

Og så er det jeg sidder og bliver vildt nysgerrig. Hvem var du før?

Men dejligt du stadig er her...  *Hvem du så end er*

Må da lige melde mig enig

Anmeld

20. oktober 2013

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Jeg synes, det er dejligt, du stadig er her, da jeg synes, du kommer med mange gode input i debatterne.
Jeg går ud fra, det var dig under den gamle profil, der lavede en tråd tidligere i dag om netop problemet med at blive genkendt

Anmeld

20. oktober 2013

*Pingvinen*

PT skriver:

PPiSikJeg synes, det er dejligt, du stadig er her, da jeg synes, du kommer med mange gode input i debatterne.
Jeg går ud fra, det var dig under den gamle profil, der lavede en tråd tidligere i dag om netop problemet med at blive genkendt

Sikke dog et anerkende indlæg til mig :-) Ikke så tit, jeg bliver genkendt her inde, da jeg ikke har hverken små børn ell store problemer. Og har holdt mig tilbage pga offentligheden.

Anmeld

20. oktober 2013

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
*Pingvinen* skriver:

Sikke dog et anerkende indlæg til mig :-) Ikke så tit, jeg bliver genkendt her inde, da jeg ikke har hverken små børn ell store problemer. Og har holdt mig tilbage pga offentligheden.

Jeg har nu altid lagt mærke til dig - netop pga din gode debatstil

Anmeld

20. oktober 2013

*Pingvinen*

PT skriver:

Jeg har nu altid lagt mærke til dig - netop pga din gode debatstil

Ihh tak da. Det tager jeg til mig :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.