Hjælp , køb/salg af tøj

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

421 visninger
3 svar
1 synes godt om
20. oktober 2013

Anonym trådstarter

Godaften baby.dk 

Jeg håber der er nogle der kan hjælpe mig !

- jeg leger lidt med drømmen om , at vil sælge tøj over nettet ..( som start) 

men hvor kan man købe fed,billig og større mængder tøj henne???? 

kom gerne med alle jeres ideer,forslag  og meninger om det ..

På forhånd tak  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. oktober 2013

Lene Unik

Hvis det er råd til opstart af firma du søger, så er der hjælp at hente flere steder på nettet. Først skal du have undersøgt grundlaget for at starte firma op, forretningsplan, økonomi, marked osv. Først når det er på plads kan du begynde at se på leverandører. Jeg kender til markedet for børnetøj, hvis det er indenfor det, så deler jeg gerne min viden og erfaringer.

Anmeld

21. oktober 2013

Muffinmus

Anonym skriver:

Godaften baby.dk 

Jeg håber der er nogle der kan hjælpe mig !

- jeg leger lidt med drømmen om , at vil sælge tøj over nettet ..( som start) 

men hvor kan man købe fed,billig og større mængder tøj henne???? 

kom gerne med alle jeres ideer,forslag  og meninger om det ..

På forhånd tak  

I butikken Olli i Viborg, har de både brugt tøj folk kommer ind med og får kommision for at sælge det, samt varer hun har opkøbt på lagersalg. Så du skal jo undersøge mulighederne for at opstarte med kapital osv, derefter oprette hjemmeside osv. Så kan du kontakte de udbydere af tøj du ønsker at sælge og høre mulighederne for aftagelse af deres sidste sæsonvarer f.eks.....der er bare så mange ting i det der skal klappe og konkurrencen er hård:-)

Anmeld

21. oktober 2013

Anonym trådstarter

MariaE skriver:

I butikken Olli i Viborg, har de både brugt tøj folk kommer ind med og får kommision for at sælge det, samt varer hun har opkøbt på lagersalg. Så du skal jo undersøge mulighederne for at opstarte med kapital osv, derefter oprette hjemmeside osv. Så kan du kontakte de udbydere af tøj du ønsker at sælge og høre mulighederne for aftagelse af deres sidste sæsonvarer f.eks.....der er bare så mange ting i det der skal klappe og konkurrencen er hård:-)

Ja det også derfor jeg gerne vil snak med nogle der virkelig ved noget om det og som vil dele ud af det.. 

for jeg ved ikk ret meget om det :/ kun at det koster penge hihi 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.