Under cyklus efter fødsel?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

303 visninger
9 svar
0 synes godt om
20. oktober 2013

M&N

Havde I også det? Vi ønsker jo at blive gravide med nummer 2 men min menstruation skulle da lige komme 2 uger før tid sådan cirkus.

Min cyklus dage lyder lige pt sådan her:

33/45/32/27/19

Er det normalt?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. oktober 2013

Trekløver(:

MorTilMalucca skriver:

Havde I også det? Vi ønsker jo at blive gravide med nummer 2 men min menstruation skulle da lige komme 2 uger før tid sådan cirkus.

33/45/32/27/19

Er det normalt?

Nu er min datter kun tre måneder, men jeg har haft min mens to gange allerede og den har været 25/31.

Tror det er helt normalt. Og held og lykke med pb 

Anmeld

20. oktober 2013

M&N

M_V skriver:

Nu er min datter kun tre måneder, men jeg har haft min mens to gange allerede og den har været 25/31.

Tror det er helt normalt. Og held og lykke med pb 

Hov, der skulle vist stå "underlig cyklus efter fødsel" i overskriften.

Min menstruations cyklus har altid svinget meget førhen, men ikke så meget som nu. Har aldrig oplevet at have en så kort cyklus, ligefrem på kun 19 dage.

Men håber da det er fordi jeg har været gravid og sådan, men det er lidt træls, når man bare gerne vil være gravid - for når den åbenbart er så kort, så skal jeg jo teste på ælteste noget før end jeg regnede med...

Men tak for dit svar og mange tusind tak, håber det snart lykkes!

Anmeld

20. oktober 2013

Trekløver(:

MorTilMalucca skriver:

Hov, der skulle vist stå "underlig cyklus efter fødsel" i overskriften.

Min menstruations cyklus har altid svinget meget førhen, men ikke så meget som nu. Har aldrig oplevet at have en så kort cyklus, ligefrem på kun 19 dage.

Men håber da det er fordi jeg har været gravid og sådan, men det er lidt træls, når man bare gerne vil være gravid - for når den åbenbart er så kort, så skal jeg jo teste på ælteste noget før end jeg regnede med...

Men tak for dit svar og mange tusind tak, håber det snart lykkes!

Det er jo heller ikke så længe siden du har født, så din krop skal nok lige finde ud af sig selv Kan godt se det er en meget uregelmæssig cyklus. Kan i ikke måske være samnoget hver anden-tredje dag, så burde i være dækket godt ind 

Anmeld

20. oktober 2013

M&N

M_V skriver:

Det er jo heller ikke så længe siden du har født, så din krop skal nok lige finde ud af sig selv Kan godt se det er en meget uregelmæssig cyklus. Kan i ikke måske være samnoget hver anden-tredje dag, så burde i være dækket godt ind 

Nej nemlig, fødte i februar og fik min første menstruation i midten af maj...

Synes bare selv vi har været ret gode til det med sex hver anden dag men her på det sidste har jeg bare været så træt! Lillefis suger al min energi

Anmeld

20. oktober 2013

Trekløver(:

MorTilMalucca skriver:

Nej nemlig, fødte i februar og fik min første menstruation i midten af maj...

Synes bare selv vi har været ret gode til det med sex hver anden dag men her på det sidste har jeg bare været så træt! Lillefis suger al min energi

Det kender jeg godt 

Og sikke meget glæde jeres børn kan få af hinanden, når i vælger at få barn allerede igen nu. Håber i snart står med to fine streger.

Anmeld

20. oktober 2013

M&N

M_V skriver:

Det kender jeg godt 

Og sikke meget glæde jeres børn kan få af hinanden, når i vælger at få barn allerede igen nu. Håber i snart står med to fine streger.

Uh ja det er derfor vi så gerne vil have dem tæt på hinanden

Vi havde en "tidsgrænse" - at vi gerne ville have nr 2 inden vores datter blev 2 år, men er ret usikker på om vi når det!

Og mange tak! - det håber vi også og tillykke med den lille

Anmeld

20. oktober 2013

Trekløver(:

MorTilMalucca skriver:

Uh ja det er derfor vi så gerne vil have dem tæt på hinanden

Vi havde en "tidsgrænse" - at vi gerne ville have nr 2 inden vores datter blev 2 år, men er ret usikker på om vi når det!

Og mange tak! - det håber vi også og tillykke med den lille

Der er bestemt også fordele ved at få dem tæt. Min storebror er kun 15 måneder ældre end mig, og vi har altid været meget tætte.

Ja det er jo ikke noget man helt selv kan bestemme, men hvis jeres datter er lidt over 2 år, når den næste lille kommer er de da stadig meget tætte

Og tusind tak. Kan slet ikke forstå hun er 3 måneder om 1 uge. 

Anmeld

20. oktober 2013

M (:

MorTilMalucca skriver:

33/45/32/27/19

Er det normalt?

Mine cykli har efter fødsel heddet: 17/28/36 så er spændt på, om den næste hedder noget med 40.. 

Anmeld

20. oktober 2013

Hullabullabulla

Mine har været 100 % regelmæssige, men er blevet længere efter jeg har født , så nu er den på hele 38 dage 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.