Er en ond mor!!!! ss...........

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

353 visninger
2 svar
0 synes godt om
22. juli 2009

Christopher&Andreas

ØV ØV ØV vildt drama ved sengetid...0 jeg kom til at ødelægge min søns spillebamse i ved de bamser man hiver i en snor i rø..... og så spiller den... han ELSKER den bamse.... PROBLEM vil købe en ny magen til... det er en kat i flere farver købt babysam 2007 lavet af MAKI men jeg kan ingen steder finde den... er der nogen af jer der evt. ved det???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juli 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Aner desværre ikke hvor man køber sådan en men JA! Du er vel nok en OND OND mor... tsk tsk...

Anmeld

23. juli 2009

Kaufie

Jeg ved desværre heller ikke hvor du finder den igen....

Men har selv problemet med at sønnike er meget glad for en bestemt bamse. Vi har haft to af samme slags, som vi sagtens har kunnet skifte mellem, så han havde den ene mens den anden var i vaskemaskinen (han bruger den tit som en sut)

Så blev #2 væk, og vi har måttet kontakte leverandøren, der i mellemtiden har ladet denne specielle bamse (en and) udgå af produktion - men heldigvis havde de to tilbage i en restkasse. Dem fik vi til en god pris - og sønnike legede glad med en af de nye i løbet af dagen. Men .....da han skulle sove ville han ikke hverken se eller røre den nye lækre bamse - han ville have den snaskede, hvor øjnene er slidt af pga 100 x vask.

Så nu må vi til at vaske de nye til ukendelighed, så de måske dur som sovebamse hvis #1 engang skulle følge #2 til bamsehimlen...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.