Æl allerede nu, er forsøget spildt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

839 visninger
14 svar
1 synes godt om
20. oktober 2013

Kløver

Har fået hormoner trods de havde ferie, og skulle scannes i morgen mandag med henblik på iui ons/tors. Nu har jeg lige taget en positiv æl test, og er hele forsøget spildt??? Havde heldigvis sex i går, men tænker at få fat i en kop og så lave en sædprøve jeg afleverer i morgen, og håber de kan nå at inseminere i morgen

Er det hele tabt eller har vi stadig mulighed

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. oktober 2013

Carina:-)

Jeg er ikke ekspert,men ved fra veninde i behandling -at man ikke må have sex 2 døgn før de på klinikken skal bruge sæd da der så vil være for få sædceller.

Så jeg ville vente til i morgen,og så kontakte klinikken og høre hvad I skal gøre .

Håber det hele flasker sig 

Anmeld

20. oktober 2013

**Ønskebabyen

Maja84 skriver:

Har fået hormoner trods de havde ferie, og skulle scannes i morgen mandag med henblik på iui ons/tors. Nu har jeg lige taget en positiv æl test, og er hele forsøget spildt??? Havde heldigvis sex i går, men tænker at få fat i en kop og så lave en sædprøve jeg afleverer i morgen, og håber de kan nå at inseminere i morgen

En sædprøve må MAKS være 2 timer gammel, når de får den på klinikken, så der duer ikke.

Anmeld

20. oktober 2013

esioul

Maja84 skriver:

Den er lidt svær, hvis du ikke har testet flere dage i træk og med sikkerhed kan sige at den var negativ i går og positiv i dag.

Jeg tror det er helt op til klinikken om forsøget er afblæst.

Hvis den også var positiv i går er det jo for sent, men er det først i dag kan det sikkert nås.

Anmeld

20. oktober 2013

Lillemy

Hmm... Har du ikke fået en ÆL-sprøjte du skulle tage? Vi fulgtes jo nogenunde af sidst... Og jeg tog ÆL-sprøjte igår og skal ins. i morgen. Men har slet ikke taget Æl-teste selv, da jeg stoler på, at klinikken ved hvad de gør...

Anmeld

20. oktober 2013

Kløver

Lillemy skriver:

Hmm... Har du ikke fået en ÆL-sprøjte du skulle tage? Vi fulgtes jo nogenunde af sidst... Og jeg tog ÆL-sprøjte igår og skal ins. i morgen. Men har slet ikke taget Æl-teste selv, da jeg stoler på, at klinikken ved hvad de gør...

Jeg har fået pregnyl men de har haft ferie hele ugen og skal scannes i morgen, og meningen var at jeg skulle insemineres ons/tors så æggene er udviklet hurtigere end forventet

Anmeld

20. oktober 2013

Kløver

esioul skriver:

Den er lidt svær, hvis du ikke har testet flere dage i træk og med sikkerhed kan sige at den var negativ i går og positiv i dag.

Jeg tror det er helt op til klinikken om forsøget er afblæst.

Hvis den også var positiv i går er det jo for sent, men er det først i dag kan det sikkert nås.

Den var negativ i går aftes

Anmeld

20. oktober 2013

Kløver

**Ønskebabyen skriver:

En sædprøve må MAKS være 2 timer gammel, når de får den på klinikken, så der duer ikke.

Ikke sikke på du har forstået mig rigtigt. Jeg skal kontrol scannes i morgen, men fik positiv æl test uventet i dag, og ville derfor, at manden, i morgen tidlig laver en sædprøve til de åbner kl 8, og aflevere, så de har den klar til 10 tiden hvor min oprindelige scanning er, i håb om at jeg så kan nå iui til selve æl som jo skulle komme ca i morgen når testen blev positiv i dag

Anmeld

20. oktober 2013

Kløver

Carina:-) skriver:

Jeg er ikke ekspert,men ved fra veninde i behandling -at man ikke må have sex 2 døgn før de på klinikken skal bruge sæd da der så vil være for få sædceller.

Så jeg ville vente til i morgen,og så kontakte klinikken og høre hvad I skal gøre .

Her er det 1.5 døgn før, men passer jo også fint, da vi havde sex i går aftes, og han så laver en prøve i morgen tidlig

Anmeld

20. oktober 2013

et-ønske

Carina:-) skriver:

Sådan var det ikke for os - Gyn sagde at det kun er når man skal teste sædkvaliteten
I dagene op til vores IUI og dagene efter fik vi besked på at lege "de vilde kaniner"

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.