Hvornår droppede i sutteflasken?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.343 visninger
10 svar
0 synes godt om
20. oktober 2013

liten-mamma

Ja som overskriften siger, hvornår stoppede jeres børn med at få sutteflaske? Eller hvornår trappede i ned?

Min datter er 9 mdr. gammel og jeg er ikke helt sikker på hvor meget flaske hun egentlig skal ha, tror måske hun får lidt for meget når hun er hjemme.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. oktober 2013

Masig

liten-mamma skriver:

Ja som overskriften siger, hvornår stoppede jeres børn med at få sutteflaske? Eller hvornår trappede i ned?

Min datter er 9 mdr. gammel og jeg er ikke helt sikker på hvor meget flaske hun egentlig skal ha, tror måske hun får lidt for meget når hun er hjemme.

Da han var 7,5 mdr sagde han selv fra om dagen og fik bare alm mad, han var 9,5 mdr, da vi stoppede med aften- og natflaske...

Anmeld

20. oktober 2013

Clisolka

Isabella sagde selv fra da hun var 8 mrd og spiste sammen med os   Hun var 6 mrd. da vi stoppede natflasken. 

Anmeld

20. oktober 2013

Mor11

Profilbillede for Mor11

Vores var 15 måneder tror jeg. Fra han var 11-12 måneder fik han dog kun en flaske at sove på om aftenen.

Anmeld

20. oktober 2013

lycly

Julia stoppede med at få flaske om dagen da hun var 10 mdr og kom i Dp. Hun fik stadig godnatflaske og flaske om natten. Vænnede hende af med den om natten da hun var 12 mdr og hun sagde selv fra til aftensflasken da hun var 14 mdr

Anmeld

20. oktober 2013

chael

Da de blev 1 år var det slut...

Og de var på nedtrapning fra ca 10 mdr. Hvor de gik fra 3 til 2 og derefter fra 2 til 1... Og så slut ved 1 år.

Kan ikke se hvad de skal have flaske for derefter, når de så kan drikke mælk af kop og spise "rigtig" mad...

Anmeld

20. oktober 2013

Team Putte

liten-mamma skriver:

da Ida var 9 mdr fik hun en flaske tidligt morgen og til nat nu er hun knap 16 mdr og hun får stadig til nat

Anmeld

20. oktober 2013

EnSødMor

Vi stoppede da hun var 10 måneder ca, hun sagde selv fra, hun fik mælk i kop (sødmælk) istedet for... ;-) 

Så behovet var der ikke, istedet fik hun de dråber de skal have..

Så tror når de selv siger fra og ikke viser interesse for det - så stop ;-)

Anmeld

20. oktober 2013

Lukas&Liam<3

Lukas får 90 til formiddag og 90 til eftermiddag og 150 til aften

Anmeld

20. oktober 2013

Miss BananaHammock

liten-mamma skriver:

Da Alexander var 8 mdr. stoppede vi med dagsflaskerne, og han fik kun godnatflasken. Den stopper vi først med når han bliver omkring 12mdr. eller hvis han selv siger fra før.

Bruger dog stadig flasken en gang imellem hvis han kommer hjem fra vs og er super træt og sulten. Så får han en flaske og en lur i barnevognen så han kan hænge sammen. Eller lige pt. har han falsk strubehoste og er mega sløj - så der får han flaske og yoghurt tilbudt. Han spiser dog ikke særlig meget.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.