Smerter efter abort og hormonspiral

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

781 visninger
4 svar
1 synes godt om
20. oktober 2013

MizzMommy2015

Hejsa

Sagen er den at jeg fik en kirurgisk abort for 24 dage siden, og i den forbindelse fik jeg lagt en hormonspiral op. 

Jeg havde de smerter som nu var almindeligt i starten efter aborten, men efter de stoppede gik der et par dage og så fik jeg nogle stærkere smerter i underlivet, så stoppede de i en del dage, og så dukker de op igen, og sådan bliver det ved. 

Nogle der har prøvet noget lignende? 

Kathrine

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. oktober 2013

klmf

Jeg har haft hormonspiral i tre mdr nu og kan godt få nogle niv i underlivet når jeg pletbløder, men synes du skal få en kontroltid hos din gynækolog hvis det bliver ved med kraftige smerter. Det er almindeligt at pletbløde det første halve år med en hormonspiral.

Anmeld

20. oktober 2013

MizzMommy2015

Jeg har overhovedet ikke pletblødt. Jeg har blødt som normalt efter aborten, men ikke blødt siden. 

Smerterne er som ved menstruationskramper, men alligevel værre. 

Anmeld

20. oktober 2013

klmf

BabyWanted2013 skriver:

Jeg har overhovedet ikke pletblødt. Jeg har blødt som normalt efter aborten, men ikke blødt siden. 

Smerterne er som ved menstruationskramper, men alligevel værre. 

Måske du skulle ringe til egen læge i morgen og lige høre dem ad, med tanke på at det var en abort er det nok meget godt lige at vende det med dem.

Anmeld

20. oktober 2013

stjernehimmel

BabyWanted2013 skriver:

Hejsa

Sagen er den at jeg fik en kirurgisk abort for 24 dage siden, og i den forbindelse fik jeg lagt en hormonspiral op. 

Jeg havde de smerter som nu var almindeligt i starten efter aborten, men efter de stoppede gik der et par dage og så fik jeg nogle stærkere smerter i underlivet, så stoppede de i en del dage, og så dukker de op igen, og sådan bliver det ved. 

Nogle der har prøvet noget lignende? 

Kathrine

Jeg fik i sin tid os min i forbindelse med en abort.... synes du skal ringe til lægen du kan evt ha underlivsbetændelse eller den kan sidde lidt forkert....

Jeg valgte at få min fjernet igen da jeg virkelig havde mange gener, i form af smerter osv....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.